Gjest Ethereal Skrevet 20. august 2004 #1 Skrevet 20. august 2004 Etter å ha spart håret til skulderlengde (skjev lugg, ganske gradert), har jeg lyst til å klippe meg kort igjen. Ikke så kort som tidligere, da jeg hadde pinnsvinfrisyre, men litt punkete/rocka. Jeg har funnet et bilde av en frisyre som likner det jeg kunne tenke meg, nemlig denne, og lurer på hva dere synes om den? Jeg er mer sporty enn direkte feminin som type, og har lyst til å ha en litt annen farge enn på bildet; nesten som den jeg har nå, med auberginefarget underhår og lyse striper. Nå er det bare slik at jeg bruker hestehale 99% av tiden, og jeg ender opp med å vaske håret minst en gang pr dag, siden jeg trener og svetter. Skal--skal ikke?
Søtpotita Skrevet 20. august 2004 #2 Skrevet 20. august 2004 Syns frisyren var dødskul, perfekt til sporty jenter:) Så lenge ein har tid til styling då...
Gjest Ethereal Skrevet 20. august 2004 #3 Skrevet 20. august 2004 Så lenge ein har tid til styling då... Det er akkurat det...Jeg synes at jeg bruker tre ganger så mye tid og penger på å fikse det lange håret som det korte, så det er en av grunnene til at jeg vurderer å klippe meg igjen.
Søtpotita Skrevet 20. august 2004 #4 Skrevet 20. august 2004 Styling er alltid ein avgjerande faktor. Og det er sant, langt hår blir ofte berre ordna opp i ein hestehale og that`s it! Då ser det mykje bedre ut med ein kul frisyre:) Hadde eg hatt hodefasongen som passar til den frisyren der, så kunne eg og godt tenkt meg den:) Du er jo vant med kort hår frå før, så du veit jo at du passar i det, så korfor ikkje? Kort hår er også praktisk ved hyppig trening:)
Gjest Cuddly Skrevet 20. august 2004 #5 Skrevet 20. august 2004 Kul den, men da MÅ man ha tid, HVER bidige morgen til å fixe den - kan aldri kjøre nød-hestehale... Men den kan kanskje styles på forskjellige måter, for alt det jeg vet?!
Gjest Ethereal Skrevet 20. august 2004 #7 Skrevet 20. august 2004 Forresten, i albumet har jeg lagt ut et bilde av meg selv (ustylet utgave, MED hestehale).
Gjest Anonymous Skrevet 20. august 2004 #8 Skrevet 20. august 2004 Forresten' date=' i albumet har jeg lagt ut et bilde av meg selv (ustylet utgave, MED hestehale).[/quote'] Man må ha ansikt for den type frisyre du viste. Og jeg syns du har det. Høye kinnben og sånne ting som er litt viktig til kortklipt hår.
Gjest Ethereal Skrevet 20. august 2004 #10 Skrevet 20. august 2004 Tror jeg har bestemt meg for å klippe meg, i hvertfall, så får vi se om det blir slik eller annerledes. Bra å ha et utgangspunkt når man skal til frisøren, spesielt siden det er første gang på ny salong. Jeg trives best med kort hår, og synes det er lettere å style, selv om jeg må klippe det dobbelt så ofte. Men så kort hår som jeg engang hadde, er litt utdatert, så jeg vil gå for noe annet denne gangen. Takk for alle innspill
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå