Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det er jo helligdager frem tom mandag nå. Har noen her fått bidragsforskudd idag eller har det kommet til utbetaling? for at pengene skal komme på konto må overføring skje innen 12 idag.

Anonymous poster hash: 22b95...246

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er utbetaling innen 10 så det er mange dager til.

AnonymBruker
Skrevet

Det er jo helligdager frem tom mandag nå. Har noen her fått bidragsforskudd idag eller har det kommet til utbetaling? for at pengene skal komme på konto må overføring skje innen 12 idag. Anonymous poster hash: 22b95...246

Logg deg inn på nav.no og sjekk "dine utbetalinger" så ser du fort om du får de i dag eller om du må vente til etter påske.

Anonymous poster hash: f3d87...f21

AnonymBruker
Skrevet

Spurte ikke hvordan man sjekket det selv, spurte om noen her hadde fått eller om det lå til utbetaling hos noen andre. Ved selv at det skal være på konto senest innen 10. Hver mnd. Men de fleste som får bidragsforskudd får det mellom 3-6 hver mnd. Og begge disse dager er helligdager

AnonymBruker
Skrevet

AnonymBruker, on 01 Apr 2015 - 08:35, said:

Spurte ikke hvordan man sjekket det selv, spurte om noen her hadde fått eller om det lå til utbetaling hos noen andre. Ved selv at det skal være på konto senest innen 10. Hver mnd. Men de fleste som får bidragsforskudd får det mellom 3-6 hver mnd. Og begge disse dager er helligdager

Unnskyld for at jeg prøvde å hjelpe!!!

Neste gang du spør om noe så får du formulere spørsmålet ditt mer detaljert så ikke du får svar på noe du allerede vet! Anonymous poster hash: f3d87...f21

Skrevet

De ligger til utbetaling hos meg. Eller ikke bidragsforskudd da, men vanlig bidrag. Men det blir kansje det samme?

Gjest Godjente
Skrevet

Jeg har ikke fått inn noe iallefall

Skrevet

Hos meg ligger det fortsatt ikke til utbetaling. Regner med at det gjør det i mrg tidlig. Håper det er på konto i løpet av i morgen el torsdag mrg...

Gjest Godjente
Skrevet

De legger det ut i dag, så kommer i dag eller i morgen :) Snakket med NAV. Forsinket pga påsken

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...