Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det ikke slik at man i starten av graviditeten skal være så trøtt og sove mye? Vel, jeg er jo mye trøtt i løpet av dagen, men jeg sover så dårlig. I natt har jeg sovet 5 timer. Våknet i 5 tiden og fikk ikke sove mer selv om jeg føler meg trøtt og sliten. Er det vanlig å sove dårligere tidlig i graviditeten?

Anonymous poster hash: 27d56...0e8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alle reagerer forskjellig på hormonene. Jeg var trøtt som en dupp, men sov likevel lite og dårlig. Det ble bedre i midten av 2.trimester, før det eskalerte og ble helt forjævlig i 3. :P

AnonymBruker
Skrevet

Alle reagerer forskjellig på hormonene. Jeg var trøtt som en dupp, men sov likevel lite og dårlig. Det ble bedre i midten av 2.trimester, før det eskalerte og ble helt forjævlig i 3. :P

Huffda, da har jeg virkelig noe å se frem til hvis jeg lider samme skjebne 😣

Anonymous poster hash: 27d56...0e8

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var også sånn! Våknet tidlig og fikk ikke sove mer selv om jeg var kjempetrøtt. For meg forandret det seg i uke 6, da sovnet jeg lett og jeg kunne sove MYE!

Anonymous poster hash: 3982c...bba

AnonymBruker
Skrevet

TS, jeg fikk som deg søvnproblemer tidlig. Er nå uke 13 og sliter fortsatt. Våkner flere ganger om natten... Har ingen råd til deg, annet enn å legge deg tidlig og få med deg de timene du kan.

Anonymous poster hash: e8a94...651
Gjest Solstråla88
Skrevet

Sov godt frem til uke 26, etter det sov jeg i gjennomsnitt ca 4-5 timer om natten, innmellom mindre, og innimellom mer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...