AnonymBruker Skrevet 31. mars 2015 #1 Skrevet 31. mars 2015 Ja, jeg er kjempelei meg fordi jeg ikke har kjæreste, og barn kan jeg se langt etter. Ikke at jeg vil ha barn med en gang, men jeg skulle så gjerne hatt en kjæreste som det fungerte med! Jeg får iblant angst når jeg tenker på hvordan ting blir når jeg blir 40 og fortsatt ikke har fått noen kjæreste ... og hvordan det blir å leve livet uten barn. Jeg vil nok klare å leve uten barn, men jeg vil syns det er trist å tenke på jo eldre jeg blir. Men det værste er vel å møte alderdommen alene, å ikke ha noen kjæreste og ingen barn ... Dette kan jeg få helt angst av, for jeg blir 34 om ikke så lenge, og 6 år til 40 går jo veldig fort! Anonymous poster hash: fd321...43d 5
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2015 #2 Skrevet 31. mars 2015 Og her sitter jeg gravid og i et godt etablert forhold og er misunnelig på mine single venninner som freser rundt og lever livets glade dager har ingen tips men syns sånt der alltid ordner seg før det er for sent for de fleste jeg da, så lenge du har helt ok utseende og god personlighet er statistikken på din side mye menn å møte i sommer vel? Anonymous poster hash: 4254d...a6d 3
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2015 #3 Skrevet 31. mars 2015 Du må bli glad i deg selv! Du er ikke verre enn noen andre, og er, men selvfølgelig får du deg en kjæreste. Nå har ikke jeg noen som helst kunnskap om datingplasser, men det har kanskje andre? Anonymous poster hash: 08c06...d46
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2015 #4 Skrevet 31. mars 2015 Det er bare fordi du er kvinne du tenker slik. Kvinner er hysteriske, og naturen har gjort det slik at barn er et eldig sterkt ønske. Du må bare ikke la deg lure av naturen og genene dine. Anonymous poster hash: 106dd...b70 1
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2015 #5 Skrevet 31. mars 2015 Og her sitter jeg gravid og i et godt etablert forhold og er misunnelig på mine single venninner som freser rundt og lever livets glade dager har ingen tips men syns sånt der alltid ordner seg før det er for sent for de fleste jeg da, så lenge du har helt ok utseende og god personlighet er statistikken på din side mye menn å møte i sommer vel?Anonymous poster hash: 4254d...a6d Hvor gammel er du, da? Jeg ser ikke hva som er så morsomt med å være singel, men det er fordi jeg ikke er interessert i å flørte med alt som beveger seg. Anonymous poster hash: fd321...43d 1
AnonymBruker Skrevet 1. april 2015 #6 Skrevet 1. april 2015 Du må bli glad i deg selv! Du er ikke verre enn noen andre, og er, men selvfølgelig får du deg en kjæreste. Nå har ikke jeg noen som helst kunnskap om datingplasser, men det har kanskje andre? Anonymous poster hash: 08c06...d46 Det er ingen selvfølge ... hvilken mann vil ha en barnløs dame på 34 når de kan velge yngre barnløse damer? Anonymous poster hash: fd321...43d
AnonymBruker Skrevet 1. april 2015 #7 Skrevet 1. april 2015 Det er bare fordi du er kvinne du tenker slik. Kvinner er hysteriske, og naturen har gjort det slik at barn er et eldig sterkt ønske. Du må bare ikke la deg lure av naturen og genene dine. Anonymous poster hash: 106dd...b70 Nå er ikke barn et veldig sterkt ønske, men jeg føler jo på det når jeg tenker på det å være gammel og ensom ... Jeg liker ikke å være alene, jeg hater det. Likevel er jeg mye alene og har kjent veldig mye på ensomheten. Jeg ønsker å ha mennesker rundt meg og jeg liker å oppleve nye ting, men det er så vanskelig alene ... Ja, jeg har gjort veldig mye alene og klarer meg fint alene, det er ikke det! Jeg har mistet mange venner fordi jeg er singel og barnløs, og de vil jo heller være med likesinnede... Anonymous poster hash: fd321...43d
AnonymBruker Skrevet 1. april 2015 #8 Skrevet 1. april 2015 Slapp av ts! Mange single i alle aldersgrupper idag. Mange bryter opp etter samliv, og er singel som godt voksne, eldre enn deg. Vet om mange single i 40 årene, og kjenner tre som har fått barn naturlig når de var 45! Folk blir eldre idag, er yngre lenger. Mange kan få barn i 40-årene. Men så er det ikke alltid et liv med barn heller er den ultimate lykke. Ikke heng deg så opp i alder. Synes svaret du fikk fra hun som var gravid, var bra. Man tror alltid at alle andre er i en "perfekt" livssituasjon, men så er det mange med barn som savner sin frihet, folk i forhold har sine problemer, endel føler seg mer ensomme i forholdet sitt! Det er så mange situasjoner der ute, og egentlig er vi alle alene. Vi ble født alene og skal dø alene. Ha fokus på hva du liker ved deg selv, hva du kan utvikle, hvordan få nye kontakter og evt møte nye menn, uten at du tenker forhold og barn med en gang. Fordyp deg i noe, så kommer plutselig andre muligheter. Anonymous poster hash: d86c5...dfb 6
AnonymBruker Skrevet 1. april 2015 #9 Skrevet 1. april 2015 Slapp av ts! Mange single i alle aldersgrupper idag. Mange bryter opp etter samliv, og er singel som godt voksne, eldre enn deg. Vet om mange single i 40 årene, og kjenner tre som har fått barn naturlig når de var 45! Folk blir eldre idag, er yngre lenger. Mange kan få barn i 40-årene. Men så er det ikke alltid et liv med barn heller er den ultimate lykke. Ikke heng deg så opp i alder. Synes svaret du fikk fra hun som var gravid, var bra. Man tror alltid at alle andre er i en "perfekt" livssituasjon, men så er det mange med barn som savner sin frihet, folk i forhold har sine problemer, endel føler seg mer ensomme i forholdet sitt! Det er så mange situasjoner der ute, og egentlig er vi alle alene. Vi ble født alene og skal dø alene. Ha fokus på hva du liker ved deg selv, hva du kan utvikle, hvordan få nye kontakter og evt møte nye menn, uten at du tenker forhold og barn med en gang. Fordyp deg i noe, så kommer plutselig andre muligheter. Anonymous poster hash: d86c5...dfb Jeg mener ikke å fremstille det at jeg tenker forhold å barn med en gang. Jeg er opptatt med mitt og prøver å være med i livet, men jeg kjenner ofte på dette stresset likevel... Om jeg hadde møtt en mann og det fungerte, ville jeg først lære han å kjenne, og at vi skulle være kjærester og oppleve ting sammen. Barn ville ikke vært det første jeg tenkte på, det måtte komme når det kom. Anonymous poster hash: fd321...43d 1
Trygve81 Skrevet 1. april 2015 #10 Skrevet 1. april 2015 Jeg forstår veldig godt hvordan du tenker, jeg er på mange måter i den samme situasjonen, bortsett fra at jeg er mann. For mitt vedkommende er ikke angsten for å være barnløs etter 40 like stor, men jeg kan ellers kjenne på samme bekymringene. Jeg tror du bare skal ta deg selv i nakken og jobbe mot at du skal finne deg en kjæreste og fremtidig partner. 34 er ingen alder, du er fortsatt attraktiv for et stort segment enslige menn som er i samme situasjon som deg. Om ikke annet kan du trøste deg med at du er mer attraktiv som barnløs. 5
AnonymBruker Skrevet 1. april 2015 #11 Skrevet 1. april 2015 Man er alltid attraktiv dersom man brenner for noe i livet, gløder for noe, dersom man tar godt vare på seg selv, ja er glad i seg selv. Da vil man alltid være attraktiv, uansett alder! Og vil du ha barn, kan man få det mye lenger enn mange tror idag. Det er når man begyer å stresse som du nå gjør ts, at du kan ødelegge for deg selv. Vesten er altfor opphengt i alder. Magiske ting skjer når man har fokus på noe annet, på noe bra! P.S : Halle Berry var 48 da hun fikk sin velskapte sønn, på naturlig vis! Anonymous poster hash: d86c5...dfb 3
AnonymBruker Skrevet 1. april 2015 #12 Skrevet 1. april 2015 Sender deg en klem, jeg. Min første tanke var, skrekkelig nok, skal vi bytte? Jeg er i motsatt skala på sivilstand. Livet gir oss både vondt og godt på begge steder av livet.Anonymous poster hash: 814f1...96a 3
AnonymBruker Skrevet 1. april 2015 #13 Skrevet 1. april 2015 Nå er ikke barn et veldig sterkt ønske, men jeg føler jo på det når jeg tenker på det å være gammel og ensom ... Jeg liker ikke å være alene, jeg hater det. Likevel er jeg mye alene og har kjent veldig mye på ensomheten. Jeg ønsker å ha mennesker rundt meg og jeg liker å oppleve nye ting, men det er så vanskelig alene ... Ja, jeg har gjort veldig mye alene og klarer meg fint alene, det er ikke det! Jeg har mistet mange venner fordi jeg er singel og barnløs, og de vil jo heller være med likesinnede... Anonymous poster hash: fd321...43d Kan det være at du får roet deg litt ned hvis du får litt penis i deg? Anonymous poster hash: 106dd...b70
AnonymBruker Skrevet 1. april 2015 #14 Skrevet 1. april 2015 Det er ingen selvfølge ... hvilken mann vil ha en barnløs dame på 34 når de kan velge yngre barnløse damer? Anonymous poster hash: fd321...43d Fordi du har noe å tilby den riktige mannen. Det er deg han er på jakt etter Anonymous poster hash: 08c06...d46
Summers Skrevet 1. april 2015 #15 Skrevet 1. april 2015 Jeg vil nok klare å leve uten barn, men jeg vil syns det er trist å tenke på jo eldre jeg blir. Men det værste er vel å møte alderdommen alene, å ikke ha noen kjæreste og ingen barn ... Anonymous poster hash: fd321...43d Serr, det blir for dumt å frykte å møte alderdommen alene bare fordi du er singel som 34-åring. Det er ingen selvfølge ... hvilken mann vil ha en barnløs dame på 34 når de kan velge yngre barnløse damer? Anonymous poster hash: fd321...43d Drøssevis av menn, dumt spørsmål. 1
AnonymBruker Skrevet 1. april 2015 #16 Skrevet 1. april 2015 Du må bli glad i deg selv! Du er ikke verre enn noen andre, og er, men selvfølgelig får du deg en kjæreste. Hvorfor er det selvfølgelig? Det er da masse mennesker som aldri klarer det. Anonymous poster hash: cd557...33c 1
Gjest tomasjj Skrevet 1. april 2015 #17 Skrevet 1. april 2015 Ja, jeg er kjempelei meg fordi jeg ikke har kjæreste, og barn kan jeg se langt etter. Ikke at jeg vil ha barn med en gang, men jeg skulle så gjerne hatt en kjæreste som det fungerte med! Jeg får iblant angst når jeg tenker på hvordan ting blir når jeg blir 40 og fortsatt ikke har fått noen kjæreste ... og hvordan det blir å leve livet uten barn. Jeg vil nok klare å leve uten barn, men jeg vil syns det er trist å tenke på jo eldre jeg blir. Men det værste er vel å møte alderdommen alene, å ikke ha noen kjæreste og ingen barn ... Dette kan jeg få helt angst av, for jeg blir 34 om ikke så lenge, og 6 år til 40 går jo veldig fort! Anonymous poster hash: fd321...43d Jeg er 45. Det ordner seg. Relax. 2
AnonymBruker Skrevet 1. april 2015 #18 Skrevet 1. april 2015 Skaff deg en hund og lev et aktivt og sosialt liv med hunden. Så skal du se at du helt plutselig treffer en mann. Å gå sånn og håpe og lete gjør nok at du skremmer vekk mennene. Du er ikke for gammel, de fleste menn midt i 30-årene ønsker en jevngammel partner. Og du har ganske god tid: Du kan få barn i 10 år til. Men du må nok endre noe i livet ditt for at ting skal begynne å skje for deg. For de fleste er det jo sånn at når de virkelig har det hektisk, det er da de treffer noen. Anonymous poster hash: 4f041...975
AnonymBruker Skrevet 1. april 2015 #19 Skrevet 1. april 2015 Skaff deg en hund og lev et aktivt og sosialt liv med hunden. Så skal du se at du helt plutselig treffer en mann. Å gå sånn og håpe og lete gjør nok at du skremmer vekk mennene. Du er ikke for gammel, de fleste menn midt i 30-årene ønsker en jevngammel partner. Og du har ganske god tid: Du kan få barn i 10 år til. Men du må nok endre noe i livet ditt for at ting skal begynne å skje for deg. For de fleste er det jo sånn at når de virkelig har det hektisk, det er da de treffer noen. Anonymous poster hash: 4f041...975 Ikke for å regne på paraden din, men det må da være vanskelig å date med hund? Venninna mi har ått seg hund og henne ser jeg ikke de neste årene tydeligvis. Hun er bare med hunden. Og hun møter ingen menn sier hun selv, i motsetning til før da hun kunne dra på byen og slikt. Nå er hun jo dømt til å sitte hjemme hver kveld. Er bedre å kanskje bli med i en forening eller noe sånt, gå turer med flere f.eks. Anonymous poster hash: 740da...d15 2
Gjest Trolletrine Skrevet 2. april 2015 #20 Skrevet 2. april 2015 Tenk igjennom hva du vil ha ut av livet, og GÅ for det. Kanskje må du endre taktikk, kanskje må du være mer "målbevisst", kanskje må du roe deg ned litt. Du vet best hvor skoen trykker. Men jeg skjønner deg veldig godt. Jeg var der selv for bare 6 år siden. Jeg forsto at jeg hadde satset på feile hester i alle år, og gjorde helomvending. Og vet du, da tok det faktisk ikke lange tiden før jeg satt der med verdens beste kjæreste og senere også barnet som jeg hadde ønsket meg. Så ting kan skje, men jeg er av den oppfatning av at du må få det til å skje selv. Ikke sitt på gjerdet og syns synd på deg selv, men kom deg opp og vær aktiv og målbevisst i det du søker etter :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå