AnonymBruker Skrevet 31. mars 2015 #1 Skrevet 31. mars 2015 Det siste året har jeg kun blitt betatt av menn jeg overhodet ikke kan se megselv date på ekte. Det startet med en mann på jobben som er 42. Jeg fant fort ut at han hadde kjæreste da hun jobber på samme arbeidsplass. Alikevel syns jeg han er spennende, kjekk og utrolig hyggelig. Jeg er litt betatt. Men jeg vet at ingenting kan skje mtp. situasjonen. Syns også det er ganske rart at jeg faller for en mann som har en datter på kun få år yngre enn meg selv. Den andre mannen er en mann som overhodet ikke er hva jeg ville kalt tiltrekkende fysisk. Han er også i 40-årene, og har også en datter ganske nær meg i alder. Saken med denne mannen er at han er så sinnsykt kul. Han holder foredrag og kurs, og er kjempemorsom og flink. Jeg fikk helt hjertebank da han likte profilbildet mitt på facebook. Hva er feil med meg? Jeg kan jo virkelig ikke se for meg hverken noe seksuelt eller forholdsmessig med disse mennene, men jeg blir betatt... Er det noen som føler det på samme måte? Det siste året har jeg ikke fått noen slike følelser for noen andre. J25 Anonymous poster hash: 63db7...83e
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2015 #2 Skrevet 31. mars 2015 Jeg skjønner deg godt, for jeg også blir betatt/forelsket i eldre menn opp mot 50. Vet ikke hvorfor.. Dame 33. Anonymous poster hash: 2a432...c98
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2015 #3 Skrevet 31. mars 2015 Jeg er betatt av en på 18... Vil si det er litt verre. -Jente 25 Anonymous poster hash: cfeab...86d
AnonymBruker Skrevet 1. april 2015 #4 Skrevet 1. april 2015 Daddy issues? Jeg tenner kun på eldre menn. Litt ekkelt å sette det i forbindelse med pappa, men det er flere forbindelser når jeg har begynt å kartlegge det. Han var ikke der for meg i min oppvekst, men sider ved han jeg husker fra de gangene vi møttes, er sider jeg nå tiltrekkes veldig av. Heldig for meg så tenner også eldre menn på meg, og siden vi begge vet at det er noe som ikke funker i lengden kan vi ha helt bekymringsløst samvær. Jeg arbeider ikke for tiden, men gleder meg til å starte i ny jobb å finne en kjekkas der. Drømte om å ha sex med læreren min da jeg studerte. Samvær med jevnaldrene blir altfor stressende, usikkert, analyserende og manipulerende syntes jeg. Anonymous poster hash: 8ec89...1a8
AnonymBruker Skrevet 1. april 2015 #5 Skrevet 1. april 2015 Har aldri funnet mine jevnaldrede noe særlig attraktive, kanskje en sjelden gang men da må han være helt ekstremt kjekk og sjarmerende. Er selv 18 og har en pulevenn på 32, så no judgement fra meg ihvertfall. Anonymous poster hash: ed03f...cd3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå