Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg har sønnen min denne påsken, og jeg er endelig tilfreds med at hyttetur ikke ble noe av.

Til nå har jeg tenkt vi kan

-aquarama badeland

-dyreparken

-gå tur og grille

-lage påskepynt

-dra på biblioteket

-reise til bystranda å mate ender

-kjøre båt i skjærgården å fiske litt/grille på en holme

Noen andre som har koselige tips? Ser han så sjelden, så jeg vil gjøre det beste ut av det beste..

Poden er 5 år:-)

Endret av Alja
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det du skrev hørtes jo helt topp ut! Og når dere ikke er ute på de tingene kan dere jo lese bøker og kose dere hjemme

• Liker 2
Skrevet

Det du skrev hørtes jo helt topp ut! Og når dere ikke er ute på de tingene kan dere jo lese bøker og kose dere hjemme

Ja det er kanskje det. Bare jeg som ble litt skuffet over at det ikke ble påsketur på fjellet, så føler ikke så mye kan toppe det.

Vil bare at det skal være en morsom påskeferie hos mamma som han kan være stolt av å fortelle om. Akkurat nå føles det som om vi er de eneste i Agder som ikke spiser kvikklunsj på skitur:-p

Skrevet

Du sier at du ser han sjeldent, han syns garantert ikke det er ille å ikke spise Kvikklunsj på skitur, han blir nok bare kjempeglad for å være sammen med deg. Og de tingene du har planlagt høres mye bedre ut enn skitur spør du meg! Høres ut som at dere kommer til å få det kjempefint :)

Skrevet

Som barn (og nå også forsåvidt) hadde i alle fall jeg elsket å kunne leke i skjærgården en hel dag! Du kan jo også diske opp med pinnebrød (gjerne med fyll også, skinkebiter og litt ost i deigen for eksempel) eller ostesmørbrød i stede for bare pølser.

Skrevet

Ja det er kanskje det. Bare jeg som ble litt skuffet over at det ikke ble påsketur på fjellet, så føler ikke så mye kan toppe det.

Vil bare at det skal være en morsom påskeferie hos mamma som han kan være stolt av å fortelle om. Akkurat nå føles det som om vi er de eneste i Agder som ikke spiser kvikklunsj på skitur:-p

jeg tror ikke femåringen vil bli skuffet over det der! Siden dere ikke bor sammen til vanlig er det kanskje ekstra fint med hjemmekos også.
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror det blir kjempegøy :) Husker selv når jeg var liten, og da var det ikke de store turene som var best. Jeg husket godt da jeg satt forran tven og så påskemorgen, bakte skoleboller, lagde påskepynt og grillet i parken.

Anonymous poster hash: a09df...852
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke hytte og kjenner ingen med hytte, så det blir det ikke på oss.

Vi skal på barnevennlig restaurant, skogstur i nærområdet med piknikk/grilling, på to familiemiddager/besøk, til Kongeparken, bake boller og se film. Det blir en del ekstra kos i ferien og mye god mat. Påskeeggjakt i hagen blir det nok også.

Anonymous poster hash: d7662...d6d

• Liker 1
Skrevet

Tusen takk dere! Blir veldig glad når dere skriver det dere gjør😊 påskeklem💛

• Liker 1
Skrevet

Det må ikke skje noe hele tiden, det er fint å bare slappe av også

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har dere snø så er jo vinteraktiviteter noe:) Evt. sykkeltur om det ikke er snø. Kan dere banke noe?:) Legge puslespill? Tegne/male sammen?

Anonymous poster hash: b1127...098
AnonymBruker
Skrevet

Har dere snø så er jo vinteraktiviteter noe:) Evt. sykkeltur om det ikke er snø. Kan dere banke noe? :) Legge puslespill? Tegne/male sammen?

BAKE! ikke banke! :fnise:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...