AnonymBruker Skrevet 31. mars 2015 #1 Skrevet 31. mars 2015 Har dere vært single lenge? Hvordan går datingen? Opplever dere det vanskelig som aleneforelder? Jeg har selv vært single i 8 mnd. Har fått opp øynene for en enslig barnløs mann og vurderer å ta initiativ til en date. Usikker på om jeg i det hele tatt er aktuell for han siden jeg har barn, men jeg tenker bare å spør han. :-)Anonymous poster hash: ca794...c1e
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2015 #2 Skrevet 31. mars 2015 Har dere vært single lenge? Hvordan går datingen? Opplever dere det vanskelig som aleneforelder? Jeg har selv vært single i 8 mnd. Har fått opp øynene for en enslig barnløs mann og vurderer å ta initiativ til en date. Usikker på om jeg i det hele tatt er aktuell for han siden jeg har barn, men jeg tenker bare å spør han. :-)Anonymous poster hash: ca794...c1e Jeg har vært singel i 3 år...blir gal! Det er ikke vanskelig å finne date, men nå er jeg veldig kresen. Jeg har opplevd på nettet at jeg ikke ikke hører mer når jeg sier at jeg har barn, men det er helt greit. Barnet mitt er førsteprioritet uansett. Har møtt en mann noen mnd nå, så vi får se hvor det fører til Jeg ville hørt med han om jeg var deg Anonymous poster hash: d8186...e20
Nemigirl Skrevet 31. mars 2015 #3 Skrevet 31. mars 2015 Tror definitivt det er mange av oss her inne, ja Har selv vært singel i snart to år. Har ikke datet enda... Synes du skal spørre fyren dersom du har mot til det - er jo i grunn ingenting å tape på det Ønsker deg masse lykke til
Kintakenta Skrevet 1. april 2015 #4 Skrevet 1. april 2015 Har dere vært single lenge? Hvordan går datingen? Opplever dere det vanskelig som aleneforelder? Jeg har selv vært single i 8 mnd. Har fått opp øynene for en enslig barnløs mann og vurderer å ta initiativ til en date. Usikker på om jeg i det hele tatt er aktuell for han siden jeg har barn, men jeg tenker bare å spør han. :-)Anonymous poster hash: ca794...c1e Jeg har nettopp blitt singel, så sånn sett har jeg ikke kommet i gang med singeltilværelsen enda. Jeg synes du TS bare skal kjøre på, du har ingenting å tape på det. Ta det du vil ha
Kintakenta Skrevet 1. april 2015 #5 Skrevet 1. april 2015 Synes generelt folk bør bli flinkere til å være litt tøffere. Mange som overtenker og går for mye rundt grøten. Håper den gang jeg skal begynne å date at jeg tør å være rett frem
AnonymBruker Skrevet 1. april 2015 #6 Skrevet 1. april 2015 Er 6,5 år siden jeg gikk fra barna sin far. Har vært singel i 3 år. Har datet litt de 3 årene, og en av de hadde jeg forhold til i 3 mnd. Og jeg skal snart på date med en, jeg kjenner ganske godt, så det blir spennende. Nå er jeg 37 år, og føler ikke det at jeg har barn, er en stor hindring. Da de fleste rundt den alderen har barn. Men av en merkelig grunn, så er det menn uten barn som faller for meg. Anonymous poster hash: c15e4...bba
pompdelux Skrevet 2. april 2015 #7 Skrevet 2. april 2015 Jeg er og enslig mor, vært singel i 3-4 Mnd men hele storyen min er komplisert så kan vel nesten regnes som singel siden februar i fjor med ett avbrekk tilbake til min exmann. Jeg syntes ikke det er så vanskelig å få dater jeg da men...jeg er så kresen så da blir det verre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå