Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

:oops: Ok, her kommer et dumt spørsmål fra en "ikke spiller"; hva er egentlig forskjellen på Gamecube og PS2? Har tenkt å kjøpe i gave til barna, men aner ikke hva jeg skal velge...! Koster de omtrent det samme??

Takker for svar... :wink:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm... er det virkelig ingen andre her heller som vet forskjellen??? :ler:

Skrevet

Jeg vil gjerne vite hvem av de to det lønner seg å kjøpe. I forhold til antall spill, i fremtiden osv. Så jeg lurer vel litt på det samme som deg. :)

Skrevet

Ps2 er sony sin og gameqube er Nintendo sin console. Jeg ville valgt Ps2..

Skrevet
Ps2 er sony sin og gameqube er Nintendo sin console. Jeg ville valgt Ps2..

Hvorfor det da Liv?

Skrevet

Fordi det fins flere morsomme spill for både voksne og barn til ps2. Har hatt begge..

Skrevet

Jo og så kan ps2 brukes som dvd spiller

Skrevet

Synes XBOX er veldig bra, har ikke prøvd de andre noe særlig.

Skrevet

x-box er beregnet på et litt mer voksnere publikum da..

Skrevet

Men X-Box er best fordet . Har 3dkort å greier .

Finnes jo barnespill der også .

Gjest Admin'C
Skrevet

Xbox er jo ikke best fordi den har skjermkort, da danker min pc ut xbox for den har lydkort også :-/

Nei, vil si at ps2 er for ungdom til voksne mens gamecube er for personer mellom barn og opp til ungdom.

Synes dette blir veldig generelt, men det er mer "barnespill" til gamecube. Jeg synes nintendo er kjempestas fortsatt selv om jeg kanskje er litt utenfor så det er bare å kjøpe det.

Skrevet
Xbox er jo ikke best fordi den har skjermkort, da danker min pc ut xbox for den har lydkort også :-/

Nei, vil si at ps2 er for ungdom til voksne mens gamecube er for personer mellom barn og opp til ungdom.

Synes dette blir veldig generelt, men det er mer "barnespill" til gamecube. Jeg synes nintendo er kjempestas fortsatt selv om jeg kanskje er litt utenfor så det er bare å kjøpe det.

Ikke bland inn PC :)

Er jo masse barnespill til X-Box , men er nok sant at gamecube er mere for de minste .

Skrevet

Ikke bland inn PC :)

Er jo masse barnespill til X-Box , men er nok sant at gamecube er mere for de minste .

Mine gutter er 7 og 10 år. Er det Gamecube som "passer" best da??

Skrevet

Mine gutter er 7 og 10 år. Er det Gamecube som "passer" best da??

Må nok si meg enig med at gamecube er best for dem ,ja

Skrevet

Jepp Gamecube til guttene dine. Da kan de spille Mario og greier (mitt favorittspill :P)

Skrevet
Jepp Gamecube til guttene dine. Da kan de spille Mario og greier (mitt favorittspill :P)

Da må det nok bli det, de har en gammel Nintendo fra før, og de digger Mario! :P

Gjest Anonymous
Skrevet

Vil bare støtte opp om GameCube! Det finnes utrolig mange bra spill (både for voksne og barn) blant annet MarioKart, Super Monkey Ball og Mario Party. De nevnte spillene er alle morsomt når man er flere som spiller!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...