AnonymBruker Skrevet 31. mars 2015 #1 Skrevet 31. mars 2015 Hei!:-) Jeg trenger først og fremst en ny nattkrem, da jeg fortsatt har en del av SUKIserien igjen. Men den fungerte ikke så godt på min hud. Jeg har tør til kombinasjonshud. Normaltsett ikke så mye kviser. Jeg tenkte å prøve en av disse: REN, sheiseido, Clarins, Biotherm, Clinique(helst ikke..). Dette fordi jeg har en god rabattkuppong og vil gjerne spare litt penger. Har brukt REN tidligere...men den gjorde liksom ikke så mye. Jeg er 30. Kunne faktisk tenkt meg å prøve noe innenfor shiseido, noen som har noen anbefalinger? Tar imot alle gode tips! Anonymous poster hash: ea6b1...d0b
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2015 #2 Skrevet 31. mars 2015 Prøv heller Babor, Decleor eller Dermalogica. Mye bedre produkter enn de du ramser opp. Clinique er full av alkohol som tørker ut huden. Babor er litt drøy pris,men veldig gode produkter synes jeg Anonymous poster hash: db83a...29a 2
skruf Skrevet 31. mars 2015 #3 Skrevet 31. mars 2015 Jeg kan anbefale Origins-serien. Helt superbra produkter! Har i mange år vært Ole Henriksen-fan, men etter at jeg oppdaget Origins så tviler jeg på at jeg kommer til å benytte meg av noe annet. Kicks selger Origins http://www.kicks.no/sok?q=w~origins
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2015 #4 Skrevet 31. mars 2015 Jeg vil heller anbefale deg å prøve ett annet merke enn de du har listet opp. Hva med Decleor, Matis, Ole Henriksen eller Origins? Disse merkene er utrolig gode, og har mange bra produkter for tørr/kombinert hud. Anonymous poster hash: 1973e...f78 1
mereo Skrevet 1. april 2015 #5 Skrevet 1. april 2015 Eneste jeg kan si er at du uansett må prøve deg fram, det er heller ikke noe feil å blande merker. Jeg har prøvd shiseido - var over hodet ikke fornøyd. Det gjorde ikke noe for huden. Jeg har en kombinasjon av Decleor, Ren, First Aid, Aveda og en hel masse andre merker i min rutine.
AnonymBruker Skrevet 1. april 2015 #6 Skrevet 1. april 2015 Hvis du først skal legge penger i en god hudpleieserie, så legg litt mer penger i og velg noe annet. Hva med Decleor, Matis eller L'occitane? Greit å gå innom en salong eller andre steder hvor dette selges å få noen prøver før man kjøper inn, så vet du at du tåler det bla. Anonymous poster hash: e1107...b9f
Rexina Skrevet 1. april 2015 #7 Skrevet 1. april 2015 Støtter også Origins og REN. Men har du prøvd sistnevnte uten resultat, så er du kanskje ikke helt keen. Hørt mye bra om Clarins og de har fått veldig gode skussmål på Makeupalley i ale fall:) ser også flere sminkeguruer på youtube sverger til flere av produktene derifra..
Underhuden Skrevet 4. mai 2015 #8 Skrevet 4. mai 2015 (endret) Anbefaler ingen av merkene du lister opp. Jeg anbefaler følgende trygge merker: Matis, Declèor, Dr Med Christine Schrammek, EmerginC Scientific Organics, Elixir, Carita & Elizabeth Arden PRO. Endret 4. mai 2015 av Underhuden
canaomi Skrevet 4. mai 2015 #9 Skrevet 4. mai 2015 Matis reponse jeunesse kan jeg anbefale om du har kombinasjonshud Funket gull for meg !
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2015 #10 Skrevet 4. mai 2015 Carita og Exuviance og Elixir er ganske trygge produkter. Du sier du har kupong greier, gjelder det kun de du har listet opp? I så fall hadde jeg gått for Biotherm, er fornøyd med rensene deres iallefall.Anonymous poster hash: 23f6d...6e7
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2015 #12 Skrevet 4. mai 2015 Henger meg på tråden her. Jeg og sliter med å velge hudpleie serie. Står mellom La roche posay eller kremfresh produkter. Kremfresh/rå organic skincare er jo økologisk så ingrediensmessig er vel den tryggest. La roche posay ser jeg skriver i noen av produktene sine "mildt parfymert". Vet ikke om det er veldig dårlig tegn? De bruker også dimethicone, men også der er jeg usikker på om det er ille. Står så mye forskjellig på nettet. Noen som bruker en av disse seriene? Anonymous poster hash: bea9e...ce1
Gjest crazycatlady Skrevet 4. mai 2015 #13 Skrevet 4. mai 2015 Av de du har listet opp: REN eller Clarins. De andre på listen din tester på dyr.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå