Shagya Skrevet 20. august 2004 #1 Skrevet 20. august 2004 I flere dager nå har det føltes som om jeg har rusk på øyet. Jeg har prøvd etter alle kunstens regler å vrenge øyet alle veier og bokstavelig talt se om jeg får øye på noe, men nei. En stund kjennes alt som normalt, men så kjennes det som om jeg har noe på øyet igjen. Nå har det andre øyet begynt å vibrere/dirre. Det er ganske ekkelt. Andre som har hatt "vibrerende øyne" med usynlig rusk ?
Suzy Skrevet 20. august 2004 #2 Skrevet 20. august 2004 Leamus..? :o Kort fortalt er det små rykninger som føles som en dirring - det kan jo være det du har? Ikke farlig i det hele tatt men litt ekkelt. Jeg aner ikke hvorfor eller hvordan det oppstår..
Shagya Skrevet 20. august 2004 Forfatter #3 Skrevet 20. august 2004 Ja det føles som en slags dirring, men bare på det venstre øyet. Håper det gir seg snart.
Monstermagnet Skrevet 20. august 2004 #4 Skrevet 20. august 2004 Sikkert bare leamus. Det går over.. Har hatt leamus over nesten hele kroppen. Spesielt på øyet og på skulderen, tro det eller ei. Det er godt synlig også. Kan se huden står og dirrer. Skulle ønske jeg hadde leamus på snurrebassen også. Vibrator og "ekte vare" på samme tid.
Suzy Skrevet 20. august 2004 #5 Skrevet 20. august 2004 Skulle ønske jeg hadde leamus på snurrebassen også. Vibrator og "ekte vare" på samme tid. Drømmemannen...
ivanka Skrevet 20. august 2004 #6 Skrevet 20. august 2004 det kan være du har en slags allergisk reaksjon mot sminke, hudkrem, pollen etc, det kan gi akkurat de symptomene du beskriver. så hvis du nylig har begynt med et nytt produkt i øyeområdet, prøv å eliminere i minst to uker og se om du blir bedre.
alisia4 Skrevet 20. august 2004 #7 Skrevet 20. august 2004 Monstermagnet sa: Skulle ønske jeg hadde leamus på snurrebassen også. Vibrator og "ekte vare" på samme tid. Er du singel?
Shagya Skrevet 20. august 2004 Forfatter #8 Skrevet 20. august 2004 Det har gått over nå. Rare greier !
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå