AnonymBruker Skrevet 31. mars 2015 #1 Skrevet 31. mars 2015 I noen tråder har jeg lagt merke til en ting. Noen brukere spør om navnet på personen ts beksriver, starter på den og den bokstaven. Samme med alder, noen spør om alderen er den og den. Hvorfor det? Anonymous poster hash: 82de4...6df
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2015 #2 Skrevet 31. mars 2015 For å finne ut om det kanskje er en de kjenner det er snakk om uten at TS må røpe avslørende informasjon. Anonymous poster hash: 58fd3...d58
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2015 #3 Skrevet 31. mars 2015 Noen ganger er det nødvendig å spørre om alder i medisinske spørsmål, for å gi deg ett eksempel. Anonymous poster hash: 6e613...c00
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2015 #4 Skrevet 31. mars 2015 For å finne ut om det kanskje er en de kjenner det er snakk om uten at TS må røpe avslørende informasjon. Anonymous poster hash: 58fd3...d58 Hvis det er grunnen, forstår jeg. Men hvis det er for å "ta" ts for noe, synes jeg det kanskje blir litt teit? Anonymous poster hash: 82de4...6df
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå