AnonymBruker Skrevet 31. mars 2015 #1 Skrevet 31. mars 2015 Jeg har smakt en type Questbarer før, den med cookies & cream, og den var supergod. Kjøpte meg derfor flere sorter fra en nettbutikk, og ble veldig skuffet. Alle barene jeg fikk hadde ujevn fasong, det var som om de hadde vært smeltet og så stivnet igjen. Mest skuffet ble jeg over Quest cravings peanut butter cups. På bildet på pakken ser man jo gode sjokoladebiter med myk karamellsaus inni. I de jeg fikk var det kjempetørr smuldrete biter som smaker bakekakao. Altså ikke noe å spise når man vil kose seg. Er nesten umulig å spise de sånn de smaker. De hadde også rare prikker på overflaten, noe som minte meg litt om mugg. Datoen på varene jeg fikk var enda bra. Det jeg lurer på er om Questbarerene og cravingssjokoladene faktisk skal være slik, eller om jeg har fått dårlige varer. Noen som har smakt disse og vet om det skal være slik? Anonymous poster hash: 01ea5...614
FitnessIna Skrevet 31. mars 2015 #2 Skrevet 31. mars 2015 Har hørt at quest cravings er tørre og ikke spesielt gode, så var nok ikke noe galt med de.
Nutz Skrevet 31. mars 2015 #3 Skrevet 31. mars 2015 Jeg kjøpte en eske som var kjempegod. Bestilte en eske til med samme smak som så ut som den hadde smeltet og var veldig hard å tygge. Man vet aldri hva man får
AnonymBruker Skrevet 2. april 2015 #4 Skrevet 2. april 2015 Skal proteinbarene ha ujevn fasong da? Anonymous poster hash: 01ea5...614
Gjest The damned Skrevet 2. april 2015 #5 Skrevet 2. april 2015 Har ikke kjøpt cravings, men barene har vært helt like når jeg har kjøpt dem via iherb. De har også vært sånn noenlunde jevn i fasongen. Kan jo være at de har vært utsatt for varme eller noe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå