AnonymBruker Skrevet 31. mars 2015 #1 Skrevet 31. mars 2015 Noen som vet hvordan jeg går frem for å få kjøpt en p-plass her i Oslo? Er det egne meglere? Har prøvd å se på Finn, men ikke funnet ...Anonymous poster hash: c6e3b...03e
AnonymBruker Skrevet 1. april 2015 #2 Skrevet 1. april 2015 Noen som vet hvordan jeg går frem for å få kjøpt en p-plass her i Oslo? Er det egne meglere? Har prøvd å se på Finn, men ikke funnet ...Anonymous poster hash: c6e3b...03e Jeg tror det beste er å henge opp oppslag i nabolaget der du ønsker plass. På supermarkedene og andre tilgjengelige oppslagstavler. I nabolaget mitt har jeg sett mange oppslag fra folk som både ønsker plass, og folk som selger/leier plass. Anonymous poster hash: c0e59...00d
AnonymBruker Skrevet 1. april 2015 #3 Skrevet 1. april 2015 Ta en telefon til Obos, og de andre store utbyggerne, sett opp lapper i aktuelt område.Anonymous poster hash: 8ceb9...56c
AnonymBruker Skrevet 1. april 2015 #4 Skrevet 1. april 2015 Det er generelt vanskelig å få kjøpt parkeringsplass i Oslo, da disse er regulert inn i boligen de tilhører eller er kommunale. Men du kan leie parkeringsplass. Det pleier ikke å være vanskelig. OBOS har ihvertfall parkeringshus flere steder i byen med utleie til noen hundrelapper i måneden (prisen varierer etter hvor sentralt, så klart), og privatpersoner uten bil legger ut parkeringsplass som tilhører leiligheten enten på parkeringsplass eller i parkeringskjeller til leie. Anonymous poster hash: 67ca1...f46
bttb Skrevet 8. april 2015 #5 Skrevet 8. april 2015 Selvaag selger parkeringsplasser i Nydalen nå. Så tipset du fikk ovenfor om å kontakte utbyggere var et godt et!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå