AnonymBruker Skrevet 31. mars 2015 #1 Skrevet 31. mars 2015 Jeg er veldig glad i de klutene, men fingrene mine kjennes fæle når jeg bruker dem. Kluten hekter seg liksom fast hele tiden i fingrene og er ubehagelig å bruke. Hvordan har du det med den saken? Hvordan kan jeg myke opp litt ru arbeidshender? Anonymous poster hash: 67187...fff
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2015 #2 Skrevet 31. mars 2015 Skrubbekrem og håndkrem, og evt. gummihansker når du jobber med vann og kjemikalier vil antakelig være godt for hendene. Legg merke til at jeg sier "antakelig", jeg er helt elendig på å gjennomføre slikt selv. Angående selve klutene har jeg aldri hatt dette problemet selv, før jeg nylig kjøpte noen rimelige microfiberkluter på Obs. De er helt grusomme å ta i, føles omtrent som våte nylonstrømper. De vasker greit nok, men likevel kommer jeg ikke til å kjøpe flere av dem. Skal jeg kjøpe billige microfiberkluter heretter går jeg heller på Nille, så slipper jeg grøsningene når kluten henger fast i hendene mine. Anonymous poster hash: 967de...3a2 1
AnonymBruker Skrevet 1. april 2015 #3 Skrevet 1. april 2015 Det er en velkjent sak fra den gang da mikrofiberklutene kom tidlig på 1990 tallet, at man burde bruke hansker når man bruke kluter av mikrofiber til vask fordi mikrofiberen suger til seg fett og smuss ikke bare fra omgivelsene men også fra hender. Så bruk hansker! Og bruk en god håndkrem fra apoteket. Anonymous poster hash: f1ff2...449 2
AnonymBruker Skrevet 1. april 2015 #4 Skrevet 1. april 2015 Det er mulig at det er en velkjent sak, men jeg har aldri hørt om det før. Takk for tips. Jeg skal begynne med hansker. Anonymous poster hash: 67187...fff
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå