AnonymBruker Skrevet 31. mars 2015 #1 Skrevet 31. mars 2015 Hei! Jeg bare lurer på en ting... Jeg har begynt å trene mage, bein og armer. Og nå i påsken spiser jeg ikke akkurat så veldig usunt, blir litt godteri her og der, i tillegg til brus ofte. Jeg lurer på om det vil ødelegge resultatene mine når det kommer til trening? Vil jeg få mindre "muskler" av å spise litt usunt nå i påsken? Pleier normalt sett å spise veldig sunt, ingen brus i hverdagene osv... Anonymous poster hash: 6e99c...af7
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2015 #2 Skrevet 31. mars 2015 Nei. Hva du spiser i påsken betyr ingenting så lenge du spiser fornuftig til hverdags.Anonymous poster hash: 13182...ccb 1
FitnessIna Skrevet 31. mars 2015 #3 Skrevet 31. mars 2015 Du vil ikke få mindre muskler; derimot vil du få et utrolig godt trykk på trening! Høytids-trening er derfor noe av det beste, synes jeg, for man har så mye energi. 1
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2015 #4 Skrevet 31. mars 2015 Kan jeg spørre hva dere definerer som u/sunt? Og hvorfor?Anonymous poster hash: 462c3...e8f
FitnessIna Skrevet 31. mars 2015 #5 Skrevet 31. mars 2015 Ingen matvarer er usunne, det finnes bare usunne mengder? Neida - matvarer jeg anser som usunne er de som har høyt innhold av mettet fett og raffinert sukker, og som ikke gir kroppen noe den trenger. Typ protein, vitaminer, mineraler, fiber, flerumettet fett ol.
Gjest Meeh Skrevet 31. mars 2015 #6 Skrevet 31. mars 2015 (endret) Nei, det vil ikke ha noen innvirkning når det gjelder muskler, om så vil den være positiv på grunn av at det er enklere å legge på seg muskler med litt kalorioverskudd så lenge en får i seg nok protein. Du vil dog naturligvis legge på deg litt fett. Selv folk som er bodybuildere og fitnessmodeller av yrke skeier ut i ny og ne. Endret 31. mars 2015 av Meeh 1
Gjest Runforit Skrevet 31. mars 2015 #7 Skrevet 31. mars 2015 Ikke noe stress med litt ekstra kcal i blandt om du i det hele og store ikke spiser mer enn du forbrenner. Musklene vil ikke lide av overskudd, tvert imot, men med mye overskudd over noe tid så vil du få høyere fettprosent og da vil ikke musklene synes like godt som om du hadde hatt lavere fettprosent. 1
Rootz Skrevet 31. mars 2015 #8 Skrevet 31. mars 2015 (endret) Hei! Jeg bare lurer på en ting... Jeg har begynt å trene mage, bein og armer. Og nå i påsken spiser jeg ikke akkurat så veldig usunt, blir litt godteri her og der, i tillegg til brus ofte. Jeg lurer på om det vil ødelegge resultatene mine når det kommer til trening? Vil jeg få mindre "muskler" av å spise litt usunt nå i påsken? Pleier normalt sett å spise veldig sunt, ingen brus i hverdagene osv... Anonymous poster hash: 6e99c...af7 Det spørs litt hva du mener med sunt. Jeg tror det er best er å endre intaket av mat etter resultatene man ser etter. Renskåret kjøtt av svin, storfre og kylling er kjent som en god kilde protein.(noen mener att proteiner fra plante basert diet er sunt eller bedre). *Suplimenter som whey protein kan være bein forminskende og lede til nyre svikt. Diverse mat og søtsaker kan inholde kjemikalier. Endret 31. mars 2015 av Rootz
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå