AnonymBruker Skrevet 31. mars 2015 #1 Skrevet 31. mars 2015 Noen her som har erfaring med forever living? Tenker da spesielt på change9? Anonymous poster hash: 0db45...2b1
Pringle Skrevet 31. mars 2015 #2 Skrevet 31. mars 2015 Dreier det seg om detox, kickstart, reboot, eller boosting av metabolismen? Da er svaret som for alle slike produkter: Svindel. 9
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2015 #3 Skrevet 31. mars 2015 Jeg har ingen kunnskap om detox eller c9 fra aloe vera, men tror det kan gi en kickstart for mange. Enn går ned noen kg og cm derfor kan det være en åpningsport for et sunt kosthold videre. Anonymous poster hash: 0e866...290
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2015 #4 Skrevet 31. mars 2015 Dreier det seg om detox, kickstart, reboot, eller boosting av metabolismen? Da er svaret som for alle slike produkter: Svindel. Svindel på hvordan måte? Flere innspill/erfaringer?Anonymous poster hash: 0db45...2b1
Pringle Skrevet 31. mars 2015 #5 Skrevet 31. mars 2015 Svindel på hvordan måte?Anonymous poster hash: 0db45...2b1 Den vanlige måten, at de lover noe som ikke virker og tar betalt for det? 5
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2015 #6 Skrevet 3. mai 2015 Har sett utrolig mange på FB som har gått ned mye! Og hvis man søker på #c9 på Instagram. Lurer på om det er mulig å holde resultatet.Anonymous poster hash: 0e334...165
Pringle Skrevet 3. mai 2015 #7 Skrevet 3. mai 2015 Har sett utrolig mange på FB som har gått ned mye! Og hvis man søker på #c9 på Instagram. Lurer på om det er mulig å holde resultatet.Anonymous poster hash: 0e334...165 Jeg har sett mye rart på internett jeg også. Jeg tror ikke at noe er sant bare fordi noen påstår det. Om du holder vekta etter en slankekur, avhenger av om du starter å spise som før igjen eller ikke. Men for all del, det er ikke mine penger og ikke min kropp, så kjør bare på 7
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2015 #8 Skrevet 21. juni 2015 Drar opp denne tråden igjen. Har sett at flere og flere har startet opp med FL og en del av bloggerene. Har lest Divamamma sin blogg en stund og der er det bare skrøyt om hvor mye penger hun får av Forever. Virker som litt hjernevasking spør du meg. Noen som har noen nyere erfaringer? Anonymous poster hash: 241e2...77d
penny_ Skrevet 21. juni 2015 #9 Skrevet 21. juni 2015 Slike dietter er for folk som ikke kan noe om kosthold, kalorier, forbrenning osv. Når disse menneskene er ferdig med dietten går de opp igjen fordi de ikke skjønner at de må ligge på vedlikeholdsinntak. 2
AnonymBruker Skrevet 7. september 2015 #10 Skrevet 7. september 2015 Jeg gikk på C9 for noen måneder siden og gikk ned 5 kg og mistet 26 cm totalt over hele kroppen. På meg hjalp det virkelig ! Etter jeg var ferdig med kuren var jeg kvitt søtsuget og spiste automatisk mindre porsjoner. Har gått opp 2 kg siden - og har fått mer energi og overskudd til å feks starte å trene. Så for meg var det virkelig et spark i riktig retning Går fortsatt på enkelte av produktene som var i pakken og er utrolig fornøyd. Hilsen en som kun har god erfaring med forever living Anonymous poster hash: dbc26...85b
AnonymBruker Skrevet 7. september 2015 #11 Skrevet 7. september 2015 Jeg gikk på C9 for noen måneder siden og gikk ned 5 kg og mistet 26 cm totalt over hele kroppen. På meg hjalp det virkelig ! Etter jeg var ferdig med kuren var jeg kvitt søtsuget og spiste automatisk mindre porsjoner. Har gått opp 2 kg siden - og har fått mer energi og overskudd til å feks starte å trene. Så for meg var det virkelig et spark i riktig retning Går fortsatt på enkelte av produktene som var i pakken og er utrolig fornøyd. Hilsen en som kun har god erfaring med forever living Anonymous poster hash: dbc26...85b Jeg har aldri hatt det så fælt som på C9. Det var sulting, så det er ikke rart at en går ned. Fikk ikke økt energi, ingen endring på søtsug og magen min er helt i ubalanse enda, 4 uker senere. Styr unna. Svindel på høyt plan. Alt som er negativt blir fort fjerna fra nettet for at nye kunder ikke skal se det 😳 Anonymous poster hash: 21ea1...abb
AnonymBruker Skrevet 8. september 2015 #12 Skrevet 8. september 2015 Jeg gikk på C9 for noen måneder siden og gikk ned 5 kg og mistet 26 cm totalt over hele kroppen. På meg hjalp det virkelig ! Etter jeg var ferdig med kuren var jeg kvitt søtsuget og spiste automatisk mindre porsjoner. Har gått opp 2 kg siden - og har fått mer energi og overskudd til å feks starte å trene. Så for meg var det virkelig et spark i riktig retning Går fortsatt på enkelte av produktene som var i pakken og er utrolig fornøyd. Hilsen en som kun har god erfaring med forever living Anonymous poster hash: dbc26...85b Klart man går ned i vekt når man spiser mindre...Anonymous poster hash: c442d...7e1
AnonymBruker Skrevet 20. september 2015 #13 Skrevet 20. september 2015 Jeg har aldri hatt det så fælt som på C9. Det var sulting, så det er ikke rart at en går ned. Fikk ikke økt energi, ingen endring på søtsug og magen min er helt i ubalanse enda, 4 uker senere. Styr unna. Svindel på høyt plan. Alt som er negativt blir fort fjerna fra nettet for at nye kunder ikke skal se det Anonymous poster hash: 21ea1...abb Du vet at du har 365 dagers angrerett og pengene tilbake? Det skal være såpass bra at de tilbyr det. Anonymous poster hash: dbc26...85b
Marimba Skrevet 20. september 2015 #14 Skrevet 20. september 2015 Jeg tenkte jeg skulle skrive at jeg liker ansiktsskrubben deres... men nå lurer jeg på om jeg har misforstått?? Eller har de slankeprodukter i tillegg til alle hudpleiegreiene?
Blosa Skrevet 20. september 2015 #15 Skrevet 20. september 2015 Du vet at du har 365 dagers angrerett og pengene tilbake? Det skal være såpass bra at de tilbyr det.Anonymous poster hash: dbc26...85b Ja. Har klagd og krevd pengene tilbake 👍🏻
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå