Gå til innhold

Kan jeg snakke med andre på tinder mens jeg dater?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Håper noen har tid til å lese alt....

Akkurat nå så vet jeg egentlig ikke om jeg dater eller ikke. Jeg traff en gutt for et par måneder siden. Kjemien var veldig bra, men av diverse grunner så traff vi ikke hverandre igjen. Men for et par uker siden tok han kontakt igjen. Og jeg tenkte: hvorfor ikke? Vi avtalte å møtes, men han måtte avlyse i siste liten (vanskelig å si om han MÅTTE avlyse, eller om han bare fant på en unnskyldning). Så jeg ga han litt opp, men noen dager senere beklaget han seg og spurte om en ny sjanse. Vi traff hverandre og hadde det veldig hyggelig sammen. Akkurat der og da virket det som han var interessert. Så traff vi hverandre noen dager etterpå og var sammen flere timer, bare snakket. God kjemi. Tøyset litt og fikk på en måte en egen type humor sammen. I to døgn etter møtet så har vi sendt en god del meldinger fram og tilbake. Han virker påen måte innteresert, men han sier at han er mer på venneplanet akkurat nå. Jeg skjønner ikke helt hva han mener, men han har selv sagt at han vil treffes igjen. Men så vet jo ikke jeg om det kun er som venner, eller om han mener at vi foreløpig er venner og så ser vi hva det fører til. Jeg prøver på en måte å dra det ut av han, hva han mener, men jeg får på en måte ikke noe konkret svar. Mulig mine meldinger er litt misvisende da, for jeg vil jo ikke spørre han helt direkte.

Så ja. Jeg er veldig klar for et forhold. Og det vet jeg han også er. Han er ikke ute etter å leke med meg, og det er jo bra. Han er åpen og ærlig. Men nå for tiden så er jeg veldig "på" dating. Jeg har lyst å finne en, men jeg vil jo ikke forhaste meg. Jeg snakker så vidt med noen andre på tinder, men jeg prøver å begrense meg og føler at det kanskje er litt feil. Jeg vet a han jeg dater nå ikke er så fan av å ha tinder samtidig som han dater. Men hva skal jeg gjøre? Skal jeg spørre han om lov? Men hva om jeg spør, og så gir han meg på en måte opp fordi han tror jeg ikke vil ha han? Jeg vil jo ha han, men om han bare vil være venner så vil jeg ikke vente i evig tid med å date andre....

Hva tenker dere? Jeg føler jo at jeg ikke kan mase på han i flere dager, og synes det er vanskelig å forstå hvor mange meldinger som er ok å sende.

Anonymous poster hash: a514a...0cb
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du gjør som du selv vil. Ikke lev for å tekkes andre på et så tidlig stadium.

Anonymous poster hash: 98011...d2b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...