Gå til innhold

Hvor kjøpe enkle sko i oslo som kan farges???

Anbefalte innlegg

Gjest nussi
Skrevet

Hvor kjøper jeg enkle sko med noe hæl, og som kan farges i ettertid???

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Vet du hva? Jeg tror faktisk ikke de billige skoene kan farges jeg. DA må du isåfall kjøpte ordentlig sko hos brudebutikken. De skoene man kjøper i vanlige skobutikker er som regel ikke så gode i kvalitet og stoff at de kan farges.

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei

Jeg kjøpte skoene mine i forrige uke i brudebutikk og var veldig fornøyd med de - helt til jeg kom hjem... Det viste seg at de var VELDIG høye!

Jeg er 1.70 og samboeren min 1.81 og med skoene mine er jeg nesten like høy som han.... Når jeg får på meg tiara og får opp håret blir jeg kanskje like høy som han....

Jeg har hatt problemer med å finne rett sko da jeg har litt problematiske føtter, men ble likevel usikker nå. Nesten alle mine sko er det høye heler på - men det vil kanskje se litt dumt ut at jeg plutselig er like høye som han... Hva syntes dere?

Skrevet

På Grensen skotøymagasin har de brudesko som kan farges. Disse er litt dyrere enn de "enkle" - "billigere". Jeg så på et veldig fint par til 900,- men de hadde dessverre ikke størrelsen min :blunke:

Skrevet
Hei

Jeg kjøpte skoene mine i forrige uke i brudebutikk og var veldig fornøyd med de - helt til jeg kom hjem... Det viste seg at de var VELDIG høye!

Jeg er 1.70 og samboeren min 1.81 og med skoene mine er jeg nesten like høy som han.... Når jeg får på meg tiara og får opp håret blir jeg kanskje like høy som han....  

Jeg har hatt problemer med å finne rett sko da jeg har litt problematiske føtter, men ble likevel usikker nå. Nesten alle mine sko er det høye heler på - men det vil kanskje se litt dumt ut at jeg plutselig er like høye som han... Hva syntes dere?

Hei!

Hvorfor har det så stor betydning for deg om du blir høyere, eller like høy som mannen din??

Regner med at du er like glad i ham for det, og han i deg!

Slutt å bekymre deg over "detaljer" og bruk energi på noe fornuftig istedenfor.

Jeg er ca. 7 cm. kortere enn min kommende mann. Med høyhælte sko på dagen, vil vi sikkert bli like lange, og hva så??? Betyr det noe da???

Alle skjønner vel at bruden har høyhælte sko!

Skrevet

Jeg var også på Grensen skotøymagasin og betalte 800 kroner for mine sko. Det første jeg fikk beskjed om var at de kunne farges, så det er verd et forsøk å prøve der :D

Gjest Engel, ikke pålogget
Skrevet

Hjelp! Er dere bekymret for å bli like høye som brudgommen, hva skal jeg gjøre da som i utgangspunktet er 2 cm høyere enn min kjære?? Og jeg har ikke tenkt å ha flate sko! Hanskje vi får kjøpe plattåsko til han! :ler:

Gjest nussi
Skrevet

takk for råd, da prøver jeg Grensen sko da!

Gjest Anonymous
Skrevet

Hvis du ikke har kjøpt sko ennå, hadde jeg hørt med RanneiH først !!!

Hun skaffer brudesko myyyyyyyyye billigere enn i brudebutikken !!!!

Jeg har kjøpt av henne og de er kjempegode å gå i og veldig søte !!

~Trine~

Gjest nussi
Skrevet

Hvordan kommer jeg i kontakt med henne?

Gjest Anonymous
Skrevet

Vet ikke om jeg tør å si det... Har fått klage for at jeg reklamerer for henne..... MEN jeg er veldig fornøyd med det hun har gjort for meg !!!

- og at hun tjener på det, bør hun jo gjøre !! - hva gjør brudebutikkene da ???!!!!!!

VEL... hun har denne hjemmesiden: http://ranneih.antimon.org/

~Trine~

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...