AnonymBruker Skrevet 31. mars 2015 #1 Skrevet 31. mars 2015 Hadde i utgangspunktet ikke trent, og spiste veldig usunt. Den siste måneden har jeg trent tre ganger i uke (60-90 minutter, både kardio og styrke hver gang) pluss at jeg ikke har spist godteri, og ellers sunnere enn jeg pleier. Har ikke gått ned ett gram engang, og merker ingenting på klær.. Hva gjør jeg feil??Anonymous poster hash: 4aaf5...218
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2015 #2 Skrevet 31. mars 2015 Du må nok bare gi det litt mer tid Er du sikker på at du ikke spiser mat istedenfor godis? Man kan spise seg tykk på vanlig mat også. Anonymous poster hash: a34df...e6a
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2015 #3 Skrevet 31. mars 2015 Du ligger fremdeles ikke i underskudd. Øk treningsmengdene, eller kutt mer i kaloriene du inntar. Å kutte ut snop og spise sunt betyr ikke automatisk at du kommer i underskudd. Om du vil vanlig lå 500 kcal i overskudd og kutter litt ned kan du fremdeles risikere at du ligger 200 i overskudd. Husk at sunn mat også kan inneholde masse kalorier. Laks, nøtter og avokado er kjempesunne, men inneholder veldig mye kalorier pr 100 gram. Frukt er også sunt, men druer og bananer blir fort mye kcal det også. Anonymous poster hash: 5229f...b36
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2015 #4 Skrevet 31. mars 2015 Glemte å si at jeg ligger på ca 1400 kcal hver dag. Er 168 høy og veier 65. PT sa jeg skulle ligge på 1300-1500 kcal, og at jeg da var 500 kcal i underskudd.. Hvor lenge må jeg vente for å få resultater? Er utrolig umotiverende. Har hørt at de som er utrente, vil se resultater raskt.. I tillegg til trening går jeg minimum 10 000 skritt hver dag.. Bruker app for å telle kalorier, og fant ut at det var utrolig mye kcal i mandlerAnonymous poster hash: 4aaf5...218
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2015 #5 Skrevet 31. mars 2015 Glemte å si at jeg ligger på ca 1400 kcal hver dag. Er 168 høy og veier 65. PT sa jeg skulle ligge på 1300-1500 kcal, og at jeg da var 500 kcal i underskudd.. Hvor lenge må jeg vente for å få resultater? Er utrolig umotiverende. Har hørt at de som er utrente, vil se resultater raskt.. I tillegg til trening går jeg minimum 10 000 skritt hver dag.. Bruker app for å telle kalorier, og fant ut at det var utrolig mye kcal i mandlerAnonymous poster hash: 4aaf5...218 1400 kcal er altfor lite(!) Øk til 1600 så vil du se det skjer noe om noen måneder. Ved å spise såpass lite vil ikke kroppen kvitte seg med overflødig fett fordi den ikke får nok energi til å utføre normale vedlikeholdsoppgaver. BTW, du har en fin vekt fra før, hvorfor vil du gå ned mer? Anonymous poster hash: c39d3...ed9
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2015 #6 Skrevet 31. mars 2015 1400 kcal er altfor lite(!) Øk til 1600 så vil du se det skjer noe om noen måneder. Ved å spise såpass lite vil ikke kroppen kvitte seg med overflødig fett fordi den ikke får nok energi til å utføre normale vedlikeholdsoppgaver. BTW, du har en fin vekt fra før, hvorfor vil du gå ned mer?Anonymous poster hash: c39d3...ed9 Virkelig? Da skal jeg prøve på det!! Har gått opp 15 kg på ett år nå, så ønsker å komme tilbake til den vekta jeg hadde..Anonymous poster hash: 4aaf5...218
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå