Gå til innhold

Kremkrise! Piske krem med stavmikser?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hjælp! Håndmikseren min døde og skal ha middagsselskap straks... Må lage krem. Har bare en stavmikser med sånn vanlig knivblad. Fynker det å piske krem med denne? Eller må jeg løpe til byn? På forhånd, takk ❤️

Anonymous poster hash: 00e36...a4a

Skrevet

Pisk for hånd, litt stress men går helt fint :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tviler på at det funker å bruke stavmikser, har du ikke en vanlig visp i huset?!?

Anonymous poster hash: febf9...d4a
  • Liker 3
Skrevet (endret)

Rist i et syltetøyglass eller pisk for hånd.

Endret av Maximillian Cohen
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Stavmixeren wkjører den pisker ikke. En sikker måte å ødelegge kremmen på er å bruke stavmixer :(

Finn en ballongvisp og pisk.

Anonymous poster hash: 0f60c...e61

AnonymBruker
Skrevet

Rist i et syltetøyglass eller pisk for hånd.

Riste i syltetøy så får hun smøraktig krem, not good!

• Liker 2
Skrevet (endret)

Riste i syltetøy så får hun smøraktig krem, not good!

Ts her; Er til 12 personer så blir nok ganske tungt for hånd. :/ stikker å maser hos naboen ;) tusen takk for svar 😊 Endret av Mona26
AnonymBruker
Skrevet

Hurra, vi har løst en kremkrise uten å lage en ny krise!

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det som skal til er å piske luft inn i fløten når du lager krem. Med god og kald fløte går det helt fint an å lage krem med håndmikser, alt som må til er at du setter den litt på skakke og beveger den mye. Du må få inn luft i fra overflaten.

Anonymous poster hash: 41a80...04f
AnonymBruker
Skrevet

Det som skal til er å piske luft inn i fløten når du lager krem. Med god og kald fløte går det helt fint an å lage krem med håndmikser, alt som må til er at du setter den litt på skakke og beveger den mye. Du må få inn luft i fra overflaten.

Anonymous poster hash: 41a80...04f

Håndmikseren var gått i stykker - alt TS hadde til rådighet var stavmikser. Stor forskjell.

Ellers er vel håndmikser helt vanlig å bruke til å piske krem, jeg bruker aldri noe annet, i hvert fall.

Anonymous poster hash: 9a6e0...cff

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Mange stavmiksere har jo ballongvisp også.. ikke bare blander/hakker. Og den fungerer helt fint å piske krem med.

Anonymous poster hash: 5591c...44a
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Mange stavmiksere har jo ballongvisp også.. ikke bare blander/hakker. Og den fungerer helt fint å piske krem med. Anonymous poster hash: 5591c...44a

Tror du ikke ts hadde brukt ballongvispen i stedenfor å spørre her, dersom hun hadde hatt en for hånden?

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...