Gå til innhold

Tinder og dating

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor lenge har dere lyst til å prate med en match på tinder før dere blir bedt på en date? :)

Anonymous poster hash: 12517...7bd
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Så fort som mulig. Man finner ikke ut av kjemi via chatting.

Anonymous poster hash: d3770...beb
AnonymBruker
Skrevet

Om jeg hadde fått matches...

Anonymous poster hash: e57a0...583
Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

Match med min ein tysdag, date fredag.

Er no kjærester på 4 måneden.

Skrevet

Har ingen spesiell formening om det, men om du er kjedeligere på nett enn i virkeligheten anbefaler jeg å foreslå å møtes tidlig.

AnonymBruker
Skrevet

Ikke for raskt. Noen skriver "hei, vil du bli med på kaffe" i første setningen, og det syns jeg blir litt rart. Men hvis dere har snakket sammen regelmessig i tja.. en-to ukes tid, så mener jeg er det på tide å møtes :)

Anonymous poster hash: 48555...33a
AnonymBruker
Skrevet

Er litt delt her. Min erfaring er at jo mindre man snakker sammen på nett, jo mindre kleint og flaut blir det å møtes. Er mindre nervøs på dater der vi ikke har snakket særlig sammen på forhånd.

MEN, jeg har også erfaring med at kjemien ikke har vært til stede på slike dates. Det blir så tilfeldig og jeg orker ikke bruke tid på slik dating lenger. Da vil jeg snakke litt mer over nett først, for å finne ut om vi har felles interesser, humor, verdier og slike ting som er viktig for meg.

Samtidig blir det kleinere å møtes jo lenger tid man snakker over nett. Har snakket med en i nesten et halvt år. Jeg liker ham fantastisk godt, men tanken på å møtes nå føles så rar og klein at jeg ikke vet om jeg tør, rett og slett. Det samme tenker han, selv om han også vil møte meg. Det første møtet etter å ha brukt SÅ lang tid på å lage seg et mentalt bilde av en person må jo føles som et lite sjokk? :P Ikke fordi man kan bli skuffet, men fordi situasjonen føles litt absurd.

Anonymous poster hash: d25b7...61a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har blitt med på date 12 timer etter match. Vi chattet i kanskje en times tid før vi ble enige om å treffes til lunsj dagen etter. Har også chattet i en måneds tid før date. Begge deler fungerer, men dersom det skal gå for føler jeg for å ha et slags chattegrunnlag der vi har "klikket".

Anonymous poster hash: f8aae...f65
AnonymBruker
Skrevet

Siste jeg møtte over nett, snakket jeg med i månedsvis før vi møttes-både på chat, telefon og skype.

Det var ikke kleint å møtes-det var mer sånn aah, endelig.

Jeg liker å chatte og gjerne ringes litt før jeg bestemmer meg for å møte vedkommende. Greier man ikke få noe flyt i samtalen på chat eller telefon har jeg særdeles vondt for å tro at det blir noe lettere face to face.

Anonymous poster hash: f526d...7ed

AnonymBruker
Skrevet

Etter 1-2 uker, litt avhengig hvor mye og ofte man skriver.

Anonymous poster hash: 983fa...d6b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...