AnonymBruker Skrevet 31. mars 2015 #1 Skrevet 31. mars 2015 uten at det har blitt til noe seriøst.. Begynner seriøst og lure på om det er noe galt med meg... eller om jeg bare er uheldig.. Vell, det har blitt litt sånn og litt sånn, men aldri noe helt seriøst. 3-4 dater med noen få av de, men det er det mest seriøse. Noen afferer og slikt osv. Det er ikke lett folkens, flere som har det slik ? Anonymous poster hash: b69ae...899
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2015 #2 Skrevet 31. mars 2015 Jeg datet temmelig mange før jeg traff han jeg nå er i mitt første forhold med. De andre mennene jeg har datet har det blitt et par uker med, max. Jeg får ikke følelser for folk lett, og liker generellt sett ikke folk noe særlig, så det kanskje ikke så rart. Jeg trives godt i eget selskap, og vil heller være alene enn å være sammen med en jeg ikke har de rette følelsene for. Anonymous poster hash: 3f61b...727 1
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2015 #3 Skrevet 31. mars 2015 Det kan være en idé å spørre damene om hva som skjer? Jeg datet f.eks en fyr jeg likte veldig godt, men så skjedde det en del ting med meg som gjorde at jeg ikke orket å date noen. Angrer veldig på at jeg ikke var mer ærlig med han, men klarte det ikke der og da. Anonymous poster hash: dbfb7...166 1
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2015 #4 Skrevet 31. mars 2015 Jeg lurer heller på om det er noe rart med meg siden jeg aldri har vært på en date. Du har jo vært på 30 ... Anonymous poster hash: 1fb71...a8e 2
Meridian Skrevet 31. mars 2015 #5 Skrevet 31. mars 2015 Du har datet 3o damer, men du har ikke datet meg og mange andre. Kanskje alle datene du har hatt rett og slett har vært feil for deg? Du kan ikke tvinge noen til å like deg, og du kan ikke tvinge deg selv til å like noen ... så du må være tålmodig å fortsette å lete. Kanskje du velger å date helt feil damer? 3
Gjest made4u Skrevet 31. mars 2015 #6 Skrevet 31. mars 2015 Om du har datet 30 damer så virker du å være desperat og ukritisk sett gjennom mine øyne, noe slik hadde jeg ikke hatt noen interesse av og jeg anbefaler deg sterkt å roe ned litt og utsette datingen til du er mer sikker på hva du vil med ei...
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2015 #7 Skrevet 31. mars 2015 Om du har datet 30 damer så virker du å være desperat og ukritisk sett gjennom mine øyne, noe slik hadde jeg ikke hatt noen interesse av og jeg anbefaler deg sterkt å roe ned litt og utsette datingen til du er mer sikker på hva du vil med ei... Ganske uenig i det rådet. Stort sett alle jeg har datet har jeg truffet via nettdating. Man må treffes irl for å virkelig se hvordan noen er. Ofte er folk helt annerledes som person når man treffer dem. Og jo flere man treffer jo større er sjansen for at man treffer noen man liker. I tillegg får man trent på dateskillsene sine, og det er ikke til å kimse av. Det er veldig greit å ha skaffet seg litt erfaring med hva man kan snakke om som fenger, hvordan man bryter isen, hvordan man takler kleine stillheter, hvordan man takler hvis et samtaleemne slår helt feil, etc. Anonymous poster hash: 3f61b...727 3
Knirke Skrevet 31. mars 2015 #8 Skrevet 31. mars 2015 Om du har datet 30 damer så virker du å være desperat og ukritisk sett gjennom mine øyne, noe slik hadde jeg ikke hatt noen interesse av og jeg anbefaler deg sterkt å roe ned litt og utsette datingen til du er mer sikker på hva du vil med ei... Han kan jo ikke vite hva han vil med vedkommende før han har møtt henne da... Man kan ikke konstruere seg en kjæreste 2
Gjest gjestvest Skrevet 31. mars 2015 #9 Skrevet 31. mars 2015 Enda en sånn tråd, hvor trådstarter måler sine sjanser for å finne partner utfra antall date han har gått på. Hvem sier at du må gå på date for å finne noen? Du kan slappe helt av og holde på med ditt. Du behøver ikke å stresse med noe som helst. Du kan trene, gå på jobb, jobbkonferanse, dra på ferie, store familieselskaper....Via disse kan du bli kjent med andre mennesker, og møte et stort antall jenter helt avslappet og uten noe som helst forventninger og press. Du trenger ikke all selvkritiseringen innenfor rammene i en datingproseess som gjerne og ofte er så bestemt og planlagt. Du trenger en avslappet sone, og du må la det skje når det skjer.
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2015 #10 Skrevet 31. mars 2015 Om du har datet 30 damer så virker du å være desperat og ukritisk sett gjennom mine øyne, noe slik hadde jeg ikke hatt noen interesse av og jeg anbefaler deg sterkt å roe ned litt og utsette datingen til du er mer sikker på hva du vil med ei... Enig. Det hanlder ikke om antall dater, men hvem man velger å gå på date med. Dropp nettdating, gå heller ut i det virkelige liv! Da vet du mer hvem du liker med en gang. Anonymous poster hash: 0fbd3...ee7
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2015 #11 Skrevet 31. mars 2015 Hva har gått galt på datene? Anonymous poster hash: acca4...31a
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2015 #12 Skrevet 31. mars 2015 Har du kalt dem "kvinnfolk" så de har hørt det? Anonymous poster hash: 19ab2...a8d 1
Gjest Faerunpedia Skrevet 1. april 2015 #13 Skrevet 1. april 2015 Jeg datet kanskje 25 før jeg fant kjæresten min. Tror ikke det er så uvanlig, det er jo ikke så lett å finne noen man matcher så bra med.
AnonymBruker Skrevet 1. april 2015 #14 Skrevet 1. april 2015 Enten dater du kresne folk, eller så er du selv kresen. Vær ærlig: har du noen særheter? Kanskje du ikke trenger å fortelle at hobbyen din er å poppe kviser? Eller så kan du se etter andre typer mennesker enn du har gjort tidligere.Anonymous poster hash: 89220...b1b
AnonymBruker Skrevet 1. april 2015 #15 Skrevet 1. april 2015 uten at det har blitt til noe seriøst.. Begynner seriøst og lure på om det er noe galt med meg... eller om jeg bare er uheldig.. Vell, det har blitt litt sånn og litt sånn, men aldri noe helt seriøst. 3-4 dater med noen få av de, men det er det mest seriøse. Noen afferer og slikt osv. Det er ikke lett folkens, flere som har det slik ? Anonymous poster hash: b69ae...899 Hvorfor tror du det? Dersom du hadde søkt på 30 jobber eller sett på 30 leiligheter så hadde du (og resten av oss) trukket på skuldrene og søkt videre. En livspartner har mye tøffere krav en jobb og hus, så jeg vil si at 30 er få. Og kanskje må du justere forventningene dine? Med 100 000 i banken får en ikke hus til 7 mill. Uten utdannelse ikke jobb som direktør i Aker. Søk videre. Men søk på folk du har kvalifikasjoner for. Anonymous poster hash: b7900...fc8 2
AnonymBruker Skrevet 1. april 2015 #16 Skrevet 1. april 2015 Du skriver jo ingenting om du har vært interessert i noen av disse damene. Hvis du ikke har det så er det sikkert du som har lite følelser og lidenskap i deg. Du har jo tross alt valgt dem ut som potensielle damer, så noen av dem burde jo vekke noe i deg om du har det i deg. Kanskje du ikke er noen romantiker. Anonymous poster hash: 82178...d39 1
AnonymBruker Skrevet 1. april 2015 #17 Skrevet 1. april 2015 Kjenner en som dater masse. Nye jenter hver uke, eller ihvertfall hver måned. Han får seg aldri kjæreste og jeg har sagt rett ut at det er fordi han er for desperat. IKKE fordi han dater mye, fordi det må man jo om man vil finne noen, men fordi han blir en masete innpåsliten gærning etter andre daten. Et rolig, ærlig og balansert spill trengs. Ikke minst uanstrengthet. Hvis en fyr begynner å stresse meg, ta fra meg min alene-tid, analysere hvorfor jeg ikke sender like mange meldinger til han som han gjør til meg, eller lager et problem ut av at jeg svarer kort , og gjør situasjonen anstrengt da er det adios til han! Anonymous poster hash: dd7c7...350 1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2015 #18 Skrevet 2. april 2015 TS her. Har ikke fått følelser for noen, ingenting spesielt har gått galt. Mange av datene har vært hyggelige, men etterpå er det helt umulig å vite hvordan dama tenker. Flere "avslag" for videre dating har overrasket meg, andre er som forventet, mens jeg må avslutte noen jeg å. "Du er verdens hyggeligste mann, men..." Hvis jeg hadde fått penger for hver gang jeg hadde hørt det så hadde jeg vært en rik mann :-P Anonymous poster hash: b69ae...899
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå