AnonymBruker Skrevet 31. mars 2015 #1 Skrevet 31. mars 2015 Hei! Etter at katten kom hjem med lopper, kjøpte jeg frontline hos veterinæren og dryppet i nakken hennes. Dette er ca 2 uker siden. Det har hjulpet, men i dag kom hun hjem med lopper igjen, men de virket slappe og noen tror jeg allerede var døde? Er det fordi hun er behandlet, at de dør av å suge blod? Anonymous poster hash: 900b8...7c0
Pipzky Skrevet 1. april 2015 #2 Skrevet 1. april 2015 Lopper eller flått? Frontline gjør at flåtten dør når den kommer i kontakt med giften så du kan lett finne flått som henger fast, men som er døde. Lopper klarer ikke jeg å se på katta 🙈
Gjest Anubiel Skrevet 1. april 2015 #3 Skrevet 1. april 2015 Effekten av Frontline mot lopper skal vare i minst 7 uker. Mot flott varer den 3 til 5 uker. Så loppene var sikkert "forgiftet" og bør da dø og falle av. Rart de i det hele tatt hang på katten, har aldri sett noe slikt på mine egne. Har de fått behandlingen så er det ikke noe som blir med inn
AnonymBruker Skrevet 1. april 2015 #4 Skrevet 1. april 2015 Hva får katter lopper fra? Er det fuglelopper, eller hva? Hilsen fersk katteeier. Anonymous poster hash: 3e4eb...a30
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå