Gå til innhold

Katten min er borte

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Fredag kveld løp katten min ut. Han er ikke vandt til å være ute, for det liker han ikke. Så godt kjent i nabolaget er han ikke. Vi har lett overalt ute, hengt opp lapper I hele bygda, snakket med alle naboer. Han er bare 9 mnd, men kastrert og chippet.

Hvor sannsynlig er det at han kommer hjem tror dere? Helt ærlig?

Anonymous poster hash: b4e8c...61f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Katten min klarte også å stikke av da hun var liten. Dette var før vi rakk å chippe eller sterilisere henne..

Etter 3 mnd hadde vi gitt opp, og fikk en ny.

3 mnd etter der igjen (altså 6 mnd senere) kom katta til rette igjen. Utrolig, men sant. Og vi bor midt i Oslo Sentrum.

AnonymBruker
Skrevet

Det finnes grupper på nett om hvordan finne savnede katter.

Er han en engstelig katt?

Jeg har fått katter tilbake..en kom tilbake etter to uker, hun hadde nok gått seg vill.

En annen katt var helt ny på et sted(flyttet) og jeg fant han etter en stor leteaksjon etter 2 måneder. Masse snille folk som ringte når de så en lignende katt og til slutt var det rett katt. : ) Han hadde kommet seg langt fra hjemmet også.

Katter kan bli innestengt i garasjer eller skjul, om han ble borte fredag, er det lett å spekulere i at mange dro på påskeferie da?

Etter 3 dager er det enda god sjanse for at han kommer tilbake. Klem til deg!

Anonymous poster hash: ad4cc...f5b
Skrevet

Legg ut annonse på dyrbar.no, facebook, ring den lokale dyrebeskyttelsen og sett inn annonse i lokalavisa. Annonse funket for meg da min katt var borte i 2 uker

AnonymBruker
Skrevet

Vår katt forsvant også, og kom plutselig tilbake etter tre uker som om ingenting var skjedd. Regner med noen andre hadde matet den siden den så helt fin ut. Katten din kommer sikkert tilbake. :)

Anonymous poster hash: 0a596...8a3
Skrevet

Vår katt forsvant også, og kom plutselig tilbake etter tre uker som om ingenting var skjedd. Regner med noen andre hadde matet den siden den så helt fin ut. Katten din kommer sikkert tilbake. :)

Anonymous poster hash: 0a596...8a3

Var ikke meningen å poste som anonym, det er jeg som har skrevet over her. I tillegg til dette skjedde det om vinteren, og vår katt likte IKKE snø. Men det gikk altså bra :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...