Gå til innhold

Hvordan er det å bo i Sandnes?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er tilflyttere til Stavanger og synes hele Rogaland er supert. For det meste hyggelige og imøtekommende folk. Litt snobber og harryfolk, men det går fint. I Sandnes har de planer om å gjøre byen finere, og jeg synes de er kommet godt i gang på de årene jeg har bodd her nede. På kjøpesenteret i sentrum kan man få litt inntrykk av at folk er kommet rett fra 90-tallet mtp klesstilen, men men.. ;-)

Stavanger/Sandnes-folk blir aldri fornøyd med været! Forbered deg på syting uansett om solen skinner 6/7 dager. Jeg er overbevist om at du opplever verre vær der du bor enn du vil oppleve her nede, Jeg er oppvokst med mye vind, regn, snø og kulde. Det jeg har opplevd av vær her de siste 9 årene er ingenting mot det Norge byr på lenger nord.

Dere kan leie i Sandnes som planlagt, og så kjøper dere bolig når dere er mer kjent med områdene og vet mer hvor dere vil trives :-)

Anonymous poster hash: 3c1d9...168

Bare jeg slipper kalde, trasige vintermåneder i et halvt år (+/-) så er jeg fornøyd. :fnise: Men jeg tror det beste nå vil være å sjekke ut plassen. Vi skal dra ned for en ukes tid straks, så da får vi vel en liten smakebit på hva plassen har å tilby.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...