Gå til innhold

daten lagde sugemerke på meg

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jadda! Da har jeg vært på nok en date med en fyr jeg har treft 2 ganger før. Var veldig hyggelig og det endte (rimelig kjapt) med sex. Det var veldig bra egentlig, så ikke noe å angre på der. Egentlig glad for at vi gjorde det, for det er vel fra nå av det blir enklere å se hva han kanskje egentlig er ute etter!?

MEN når jeg kom hjem igjen etter daten fikk jeg seriøst helt sjokk når jeg så meg i speilet. For han har tydeligvis klart å lage sugemerke på halsen min!! Hva faen??? det er ikke greit! Nå er det jo påskeferie og alt og jeg skal hjem liksom! kan jo ikke gå rundt med et jævla tydelig sugemerke da. prøvde å sminke over det nå, og det ble bedre, men det er fortsatt ikke bra.

hvorfor i all verden gjorde han det? skjønner ikke greia! sendte han også en snap av det med "se hva du har gjort!!" men han har ikke sett den enda.. merker jeg ikke likte det der så godt og skjønner virkelig ikke greia med hvorfor han gjorde det? noen som gjør?

Anonymous poster hash: f066c...00f
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er da ikke sikkert han gjorde det med vilje...

jeg får sugemerke på halsen veldig lett. Det er nok med et litt heftig kyss på halsen og jeg har plutselig det saftige sugemerk, uten at det var meningen.

Anonymous poster hash: 97c0e...b71

• Liker 1
Skrevet

Ojda. Men sånt kan skje.

Du får sminke over eller gå med høyhalsa gensere så lenge.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Et skjerf i halsen? Sminke over? Høyhalset genser?

Det var sikkert ikke en nøye planlagt ondskapsfull handling fra hans side...

Anonymous poster hash: f8a26...be3
  • Liker 1
Skrevet

Tråden er ryddet for språkdebatt.

Mynona, mod.

Skrevet

Jeg har også fått sugemerke på halsen, på begge sider faktisk. De forsvant ganske kjapt selv om det ene var ganske stort. Tror man bare blir litt revet med, for jeg la ikke merke til at han drev å sugde på halsen min :fnise:

Jeg viste det til han når jeg oppdaget det, og gangene etter har jeg vært mer obs og sagt at han ikke får lage sugemerke på meg når han begynner å suge forsiktig.

Lite kult å gå med sugemerke på halsen når man ikke er 16 år lengre, men det finnes måter for oss jenter å skjule det på, og de tipsene har du jo allerede fått over :)

AnonymBruker
Skrevet

Haha.. Okei!

Takk for svar folkens!

Nei, det var vel ikke ment som en nøye planlagt ondskapsfull handling fra hans side får jeg håpe :P Får bare sminke over det og bruke skjerf imens så går det vel vekk snart! håper bare virkelig ikke det syns og noen spør.. hadde vært lite kleint å måtte forklare.. haha

- ts

Anonymous poster hash: f066c...00f
AnonymBruker
Skrevet

Vær glad for at du fikk deg noe du.

Sugemerket forsvinner det , ha en fin påske.

Anonymous poster hash: cf97a...288
Skrevet

Er det noe galt eller ondt med sugemerke?

Jeg gjør det ofte jeg, for å sette "spor" etter meg på gutten. Litt flaut, men kjempekoselig når jeg har fått det selv. Er det bare jeg som er rar da eller?

AnonymBruker
Skrevet

Nei, ikke sugemerke!

Anonymous poster hash: 91ab7...6f5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...