kristine Skrevet 3. mars 2002 #1 Del Skrevet 3. mars 2002 Det var veldig interessant å se hva folk må betale for frisør/make-up. Da har man litt mer å fare med når man ellers kommer uvitende inn hos frisøren. Hvordan er det med brudebukett? Hva har/skal dere betale for den? Selv har jeg ikke undersøkt priser enda, så jeg er nysgjerrig på hva jeg må regne med å måtte ut med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Usikker Skrevet 3. mars 2002 #2 Del Skrevet 3. mars 2002 Er det ikke brudgommens ansvar å ordne/betale for brudebuketten da?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristine Skrevet 3. mars 2002 Forfatter #3 Del Skrevet 3. mars 2002 Jo tradisjonelt sett er det vel det, men vi ordner/kjøper det meste sammen. Utenom brudekjolen da, den får han ikke se.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Usikker Skrevet 3. mars 2002 #4 Del Skrevet 3. mars 2002 Uansett - lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussilago Skrevet 3. mars 2002 #5 Del Skrevet 3. mars 2002 Der jeg skal bestille er det fra 1000-2000,- 100,- for knappehullsblomster. Jeg skal ha med liljer og roser ca 1200-1500,. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. mars 2002 #6 Del Skrevet 3. mars 2002 Jeg skal lage buketten min selv (er ikke dekoratør, men ganske fingernem...). Skal ha hvite cala satt sammen med eføy, brudeslør og andre liljer. Skal ha en lang, smal bukett. Regner med at den til slutt vil komme på ca. 900 kr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VinterFru Skrevet 3. mars 2002 #7 Del Skrevet 3. mars 2002 Vi betalte 3000,- for brudbukett, og knappehulsblomster, og blomster til håret. Min mann ordnet alt med brudebuketten. Han var flink, og den ble veldig pen 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå