Gå til innhold

Bruker du face for å chatte, eller er du ofte bare pålogget?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vel..jeg kan være pålogget lenge uten at noen kommer opp på chaten. jeg bare er pålogget. noen ganger kommer det medlinger. men jeg lurer på om jeg er litt outsider for det? er det slik at folk flest sitter med masse chatvinduer på når de er på face, eller er det bare for å se?

Anonymous poster hash: 1ddfb...961
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel helt forskjellig :)

Noen ganger bruker jeg det for å chatte, andre ganger bare for å se. Kommer jo helt an på hvilket humør jeg er i. Tror ikke "allmenn reglene" for facebook er at du skal ha mange chatte vinduer åpen ;)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg scroller mest gjennom oppdateringer. "Chatting" gjør jeg ikke, men jeg bruker meldingsfunksjonen på fb hvis det for øyeblikket passer bedre enn å bruke sms, til korte utvekslinger. Type "når skal vi møtes i morgen? Klokka 12 :) - Okei, sees da!". Så nei, sitter ikke og chatter i tide og utide. Fb er som regel bare pålogget i bakgrunnen av det jeg egentlig driver med.

Anonymous poster hash: f58ad...b67

Skrevet

Ikke unormalt det. Jeg er som regel bare pålogga. Sjekker det sjeldent, og bruker det mest for å skrive meldinger/hilsninger :)

Skrevet

Jeg scroller mest gjennom oppdateringer. "Chatting" gjør jeg ikke, men jeg bruker meldingsfunksjonen på fb hvis det for øyeblikket passer bedre enn å bruke sms, til korte utvekslinger. Type "når skal vi møtes i morgen? Klokka 12 :) - Okei, sees da!". Så nei, sitter ikke og chatter i tide og utide. Fb er som regel bare pålogget i bakgrunnen av det jeg egentlig driver med.

Anonymous poster hash: f58ad...b67

Slik er det her også. Jeg bruker meldingsfunksjonen, men er aldri pålogget chatten. :)

AnonymBruker
Skrevet

Har ingen å chatte med, så pleier bare å se.

Anonymous poster hash: d5df1...85a

Gjest Cartina
Skrevet

Jeg logger aldri av eller på. Har Facebook og Messenger-appen og logger aldri ut av de. Det er mulig jeg står som pålogget når jeg scroller gjennom newsfeeden e.l. Bruker bare chatten til enkelte venner og da skriver jeg uavhengig av om de er på eller ikke, også svarer de bare når de er det.

AnonymBruker
Skrevet

Har som oftest to-tre chattevinduer. Men i blant går det dager hvor jeg ikke snakker med noen og heller bare er pålogget uten grunn

Anonymous poster hash: f4ea2...75a
AnonymBruker
Skrevet

Sjelden jeg chatter. Jeg har ofte et par samtaler gående over tid, der jeg kanskje utveksler en melding eller tre med noen i døgnet (gjerne om noe konkret), men det er svært sjelden jeg bare sitter og chatter. Har gjerne Facebook stående i mange timer uten å snakke med noen. Sikkert forskjell på folk, men jeg har ikke inntrykk av at de fleste bruker Facebook-chaten slik man brukte MSN for ti år siden.

Anonymous poster hash: f7383...1da
AnonymBruker
Skrevet

Aldri pålogget på chatten. Bruker kun facebook til samtaler i form av meldinger med folk som bor langt unna. Jeg har aldri likt å chatte.

Anonymous poster hash: 9f50f...d0f
AnonymBruker
Skrevet

Aldri pålogget chatten. Bruker heller den vanlige meldigsfunksjonen. Snakker med en del venner som bor langt unna via meldinger. Men chatten, den bryr meg midt i katta

Anonymous poster hash: c05e1...f0b
Skrevet

Jeg bruker å være pålogget som avlogget, sånn at ingen skal se jeg er pålogget. Dette når jeg ikke orker å snakke med noen, men heller bare sjekke notifications og hva som skjer i verden.

Men når jeg er fullt pålogget er det ikke nødvendigvis sånn at jeg sitter oppe med en million vinduer :P

Så du er nok ikke unormal fordi du sjeldent prater med en om gangen på Face ;)

Skrevet

Chatter ikke veldig mye på Face så blir vel mest for å se hva som skjer med andre

AnonymBruker
Skrevet

Aldri pålogget på chatten. Bruker kun facebook til samtaler i form av meldinger med folk som bor langt unna. Jeg har aldri likt å chatte.

Anonymous poster hash: 9f50f...d0f

Meldinger via FB går alle via chatten. Så om du sender private meldinger til folk på FB, så chatter du ;)

Jeg har alltid på pc'n her hjemme. Den går ikke i hvilemodus. Og jeg har alltid flere faner oppe, der FB er oppe hele tiden. Så jeg står som pålogget omtrent hele døgnet. Men jeg sitter ikke pal å chatter hele dagen selv om jeg står som pålogget.

Noen ganger chatter jeg mye med flere, og andre dager chatter jeg ikke med noen. Kjekk funksjon. Noen chatter jeg med for å "skravle" men som regel er det fordi jeg skal gi/få korte beskjeder.

Anonymous poster hash: 4d0aa...0f7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...