AnonymBruker Skrevet 30. mars 2015 #1 Skrevet 30. mars 2015 Noen som har prøvd dette og har anbefalinger eller vet hva man bør holde seg unna? Vurderer å teste mineralsminken.. Anonymous poster hash: 6e752...f03
Gjest Bettys Skrevet 30. mars 2015 #2 Skrevet 30. mars 2015 Super eyelash primer. Foundationen ga meg desverre urenheter ( Regner med pga dem inneholder dimethicone som jeg ikke tåler)
Sandie Skrevet 31. mars 2015 #3 Skrevet 31. mars 2015 Jeg kjøpte Tinded Moisturizer i fargen "medium".Fargen var fin men kremen ble veldig skjoldete på meg, har enda ikke skjønt hvorfor.. De andre produktene er jeg ganske fornøyd med.Har prøvd Lid-primer,Pressed Mineral powder, øyenskyggene,Mineral blush,lipgloss og den pudderaktige kajalen (Mineral Eye liner & Shadow).Jeg liker også kostene fra Fedora veldig godt.
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2015 #4 Skrevet 31. mars 2015 Så kjedelig! Da dropper jeg mineralpudderet, men sjekker ut det andre. Trodde faktisk dimethicone var en miljøgift og virkelig ikke bra, så jeg hadde ikke forventet å finne det i såkalt ren sminke. Takk for hjelpen! Anonymous poster hash: 6e752...f03
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå