AnonymBruker Skrevet 30. mars 2015 #1 Skrevet 30. mars 2015 Spiser dere usunt i helgene? Godteri,ootetgull og slik?Anonymous poster hash: 88b11...840
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2015 #2 Skrevet 30. mars 2015 Spiser dere usunt i helgene? Godteri,ootetgull og slik?Anonymous poster hash: 88b11...840 Potetgull* haha ops!Anonymous poster hash: 88b11...840
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2015 #3 Skrevet 30. mars 2015 Jepp.. Anonymous poster hash: df430...c0f
Wiggins Skrevet 30. mars 2015 #4 Skrevet 30. mars 2015 Jada, og på hverdagene også av og til. Det er jo ikke sunt, men det er godt. Så lenge man sykler 3-400 km i uka går det greit å holde vekta.
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2015 #5 Skrevet 31. mars 2015 Ja. Lørdagsgodt ftw. Da skal jeg ha taco/pizza og sjokolade. Søndagen blir det som regel litt kos til ettermiddagskaffen også. Jeg liker 80% regelen. Livet skal nytes, og det innebærer for meg sjokolade. Så lenge man spiser sunt mesteparten av tiden og trener og tar vare på seg selv gjør det overhodet ingen skade med et par utskeielser i uken. Anonymous poster hash: eb836...f6f
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2015 #6 Skrevet 31. mars 2015 Ja! Jeg spiser usunne ting. avogtil mye om gangen, men somoftest heller bittelitt godteri hver dag. Går helt fint så lenge resten av kostholdet er bra! Jeg spiser mye proteiner og grønnsaker ellers. Jeg tenker at jeg har omtrent 200 usunne kalorier hver dag som jeg kan bruke valgfritt. Dette utgjør 1400 kcal på en uke (som er innafor kaloribehovet mitt dersom jeg trener som normalt) Da kan jeg enten spise en god takeaway-middag på lørdag + noen glass vin eller spise en liten is/sjokkis hver dag hele uken i stedet. Alle "har plass" til litt usunt og kan spise allslags uten å legge på seg. Tror fallgruven til noen, altså de som ikke blir fit/ slanke, er at de undervurderer mengdene får i seg. Dersom jeg skal i bryllup/ konf en helg så må jeg heller droppe smågodiset i løpet av uka og spare opp. Kose-kalorier til da. Spiser jeg masse juni og godis en hel helg så dropper jeg usunn mat i en uke eller to etterpå. Anonymous poster hash: ef8e4...c5d
FitnessIna Skrevet 31. mars 2015 #7 Skrevet 31. mars 2015 Ikke hver helg - noen ganger lager jeg sukkerfrie kaker ol (som oftest smaker oppskriftene til www.lindastuhaug.blogg.no veldig godt), eller så spiser jeg proteinbarer. En sjelden gang tar jeg en hel boks ben and jerrys!
Ingvilddd Skrevet 31. mars 2015 #8 Skrevet 31. mars 2015 Kan ikke si at jeg går under kategorien "fit". Men uansett… Jeg tillater meg selv å kose meg med noe usunt to-tre ganger i uka. Av og til fråtser jeg skikkelig (som regel store mengder is, kake, sjokolade eller lignende), men som regel holder jeg meg til litt godteri, et par kakestykker etc. for hver gang jeg unner meg noe. Prøver å holde utskeielsene til helgene, men hender at det kanskje blir en is eller noe midt i uka også. Når det er sagt, så prøver jeg også å tenke litt framover. Ett eksempel: Fra i morgen skal jeg ha påskeferie i seks dager, og på hytta med masse kos og familietid, regner jeg med det blir en del godis osv. Derfor kuttet jeg ut det meste godtet i helgen som var (spiste kun litt smågodt på lørdag), slik at jeg "sparte" meg, og dermed kan nyte med god samvittihet i påskeferien. Vi lever bare én gang, og livet er for kort til å ikke kunne kose seg Alt med måte!
lillehavfruen Skrevet 31. mars 2015 #9 Skrevet 31. mars 2015 Spiser gjerne godterier i helgene(og når jeg selv ønsker det), men går ikke på bekostning av resten av måltidene. Så selv om jeg velger å spise litt sjokolade, er likevel resten av det jeg har spist iløpet av dagen "sunt". Har ikke så stort behov for søtsaker heldigvis, og klarer skjeldent å spise så masse at det utgjør noe forskjell på kosten.
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2015 #10 Skrevet 31. mars 2015 Jepp, og det er helt greit. Livet handler ikke bare om sunn mat og trening Anonymous poster hash: 44020...edc
anybody Skrevet 31. mars 2015 #11 Skrevet 31. mars 2015 Ja, det er helt greit i helgene for meg. Jeg spiser sjeldent godteri, for jeg er ikke veldig glad i det. På en lørdagskveld går det oftest i masse god mat, litt vin og potetgull/chips. Det samme gjelder søndagene, men selvfølgelig uten vin Har egentlig ingen strenge regler for godterispising, og syns ikke det er farlig å spise en sjokolade på en ukedag, nekter ikke meg selv en vaffel når det er vaffeldag på jobben heller.
Rights Skrevet 1. april 2015 #12 Skrevet 1. april 2015 Spiser dere usunt i helgene? Godteri,ootetgull og slik?Anonymous poster hash: 88b11...840 Man kan vel si det slik at jeg spiser sunt hver dag, med tanke på de 3 hovedmåltidene (frokost, middag & kvelds). Prøver å holde meg borte fra dritt i hverdagen, men det blir alltid en del i helgene. Da i form av sjokolade, chips, godteri og alkohol. Har funnet ut at det har fint lite å si om jeg skeier ut litt her og der, for jeg holder alt i sjakk uansett. Spiser jeg mere dritt, er jeg bare mere aktiv. Og sånn går nu dagan!
Gjest Runforit Skrevet 1. april 2015 #13 Skrevet 1. april 2015 Skeier sjeldent ut egentlig. Har ikke noe behov for det. Sånn ellers er det 70% mørk sjokoalde i blandt som kan friste, men utover det har jeg lite søtsug. Da tar jeg heller frukt. Nå som det er påskeferie så ville mannen dele på en pose med smågodt på kino og jeg inntok en bøtte med popcorn alene i går på kino uten at jeg stresser eller tenker over det, men ellers så er fokuset mitt på solide måltider og da er det sjeldent at jeg vil ha noe mellom måltidene.
Inwe Skrevet 1. april 2015 #14 Skrevet 1. april 2015 Jeg spiser sjokolade når jeg vil ha, uansett om det er mandag eller lørdag. Veldig sjelden jeg har lyst på da. Ellers spiser jeg sunt og trener endel, så det har veldig lite å si.
fink Skrevet 3. april 2015 #15 Skrevet 3. april 2015 Ja, absoutt! Elsker godteri og all mat med smeltet ost. :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå