Gjest Anonymous Skrevet 19. august 2004 #1 Skrevet 19. august 2004 jeg øsnker meg piercing i brystvorta. og lurer på om noen der ute har dette? hvor mye koster det? og vondt? jeg har i navelen, så vet hvordan det føles! takker alle svar
Gjest Ethereal Skrevet 19. august 2004 #2 Skrevet 19. august 2004 Jeg har to; og ja, det er vondt, men ikke verre enn at du overlever det. Men MYE vondere enn å ta navlepiercing. Jeg har ikke så sensitiv hud, så det gikk helt bra, men jeg ble kvalm etterpå. Tok for to år siden, og da betalte jeg 800 for begge to.
Gjest Anonymous Skrevet 19. august 2004 #3 Skrevet 19. august 2004 hadde jeg vært deg hadde jeg droppa piercing. det er harry og ut
^me^ Skrevet 19. august 2004 #4 Skrevet 19. august 2004 er det sant at du ikke kan amme når du har piercing i brystvorta?
Gjest Ethereal Skrevet 19. august 2004 #5 Skrevet 19. august 2004 er det sant at du ikke kan amme når du har piercing i brystvorta? Nei, det tror jeg bare er gammel overtro, laget for å skremme folk.
Gjest gjest1 Skrevet 20. august 2004 #7 Skrevet 20. august 2004 Gjest, det at du sier at ting er "ut" viser jo bare at du er en robot avhengig av å følge moten slik som tusenvis av andre gjør. Prøv å gjøre noe med deg selv som DU synes er fint heller? Jeg har ikke noe å si på piercing i brystvorta for det har jeg ikke, men ei venninne tok det, og det var noe sinnsykt skrik inne fra studioet så der ser du hvordan noen reagerer på det
^me^ Skrevet 20. august 2004 #8 Skrevet 20. august 2004 Det kan skade melkegangene. :-? det er det jeg har hørt ja.. jeg ville ikke tatt den risikoen bare for å ta hull i brystvorta. jeg har selv noen piercinger og kunne faktisk tenkt selv og ta i brystvorta..men jeg vil ha barn som jeg vil amme og vil da ikke risikere og ødelegge noe bare for en piercing.. jeg har selv piercing i navelen og den kjendte jeg nesten ikke.. jeg har også i brysken i øre: http://www.bmezine.com/pierce/01-ear/A4071...h/cimg25630.jpg slik som dere ser der oppe..noe som gorde veldig vondt! jeg holdt på og svime av etterpå(og jeg har høy smerteterskel) men smerten kan variere veldig mye fra person til person.. jeg ville ikke gjort det om jeg hadde vert deg.. men uansett hva du foretar deg..lykke til!
nikita Skrevet 21. august 2004 #9 Skrevet 21. august 2004 jeg har både i navelen og i brystvorta. spurte selv om det med amming før jeg tok den, og han svarte at det kunne skade noen melkeganger men at det er så mange av dem at det ikke er noe problem i det hele tatt. selvfølgelig lurt å ta den ut når man skal amme da.. prisen var rundt 500, hvis jeg ikke husker feil. jeg synes det var vondt, men ikke så vondt som jeg hadde trodd. det som jeg synes var annerledes enn navelpiercingen var at det ikke kun var når han piercet men at det også var litt ubehagelig 1-2 timer etterpå (men ikke veldig vondt). jeg angret ikke i hvertfall, selv om jeg kan være litt pysete med smerter.
Pinocchio Skrevet 21. august 2004 #10 Skrevet 21. august 2004 Jeg har fullstendig respekt for andres synspunkter, men jeg måtte bare få lov å si at jeg synes det er så fryktlig stygt. Jeg får nesten innovertiss av piercinger og tatoveringer. Det er skikkelig tante grusom.. JEG VET at det er usaklig av meg å skrive det. JEG VET at hun som startet tråden gir F. JEG VET at min mening er irrelevant. Men jeg måtte bare få det ut..
Dru Skrevet 21. august 2004 #11 Skrevet 21. august 2004 Jeg hadde i begge brystvortene for en stund siden. Jeg har verdens laveste smerteterskel, men det gjorde nesten ikke vondt, faktisk. Pinocchio: Få det ut du, det er helt greit
Gjest Revenka Skrevet 2. september 2004 #12 Skrevet 2. september 2004 Jeg hadde i en brystvorte, og det gjorde vondt. Jeg trente en form for kampsport, og hadde problemer med litt harde tak. Etter 2 år tok jeg den ut. Det har ikke grodd enda! Det er 6 år siden. Det har grodd på den ene siden av inngangen, men ikke den andre. Avogtil kommer det puss ut av siden og midt oppå brystvorta hvis man klemmer på den. Veldig irriterende. Har vært hos legen, og de sa jeg bare skulle rense det, men det funker ikke. Fortsatt litt puss i ny og ne.
orakel Skrevet 3. september 2004 #13 Skrevet 3. september 2004 Er du sikker på at det er puss? at det ikke bare er talg fra melkekanalene?
Gjest Madden Skrevet 3. september 2004 #14 Skrevet 3. september 2004 Med fare for å virke snerpete..men jeg må også bare 'få det ut'...tenk deg riktig godt om før du gjør det!! Tenk over risikoene ved inngrepet og eventuelle konsekvenser for deg senere i livet. Vei så disse opp imot gleden du får av handlingen, og fordeler du ser. For personlig ser jeg ingen fordeler med å sette en ring inn i brystvorta..men det er min mening da...respekterer at andre mener noe annet!!
chriztine Skrevet 3. september 2004 #15 Skrevet 3. september 2004 Ja, det gjør sinnsykt vondt å ta piercing i brystvorta (MYE værre en navlen)! Men det er en smerte som går over i løpet av kort tid. De første dagene er det litt sårt, etter det er det bare digg! Så det er absolutt verdt det! Har du lyst på det, så ta det! Jeg har ikke angret et sekund på noen av mine piercinger! Husk bare å være super-flink til å rense!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå