AnonymBruker Skrevet 30. mars 2015 #1 Del Skrevet 30. mars 2015 Jeg har lyst å blåse ut egg og male dem:) Har aldri gjort det før, og lurte på hvordan dere gjør det? Har en eggpikker( ) men da blir jo hullet så lite at jeg er redd jeg ikke skal klare å blåse det ut. Tips mottas med takk! Anonymous poster hash: 0d18e...633 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2015 #2 Del Skrevet 30. mars 2015 Vi har alltid pleid å bare stikke hull med en nål, og bare blåse ut med munnen går fint det, bare litt slitsomt Anonymous poster hash: ff227...cfb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 30. mars 2015 #3 Del Skrevet 30. mars 2015 Slitsomt og vondt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Uhumskheter Skrevet 30. mars 2015 #4 Del Skrevet 30. mars 2015 Ikke prøv å vær smart og bruk støvsuger. Kan fortelle deg at det funker dårlig Først stikker du to hull, pass på at du stikker istykker plommen så suger du istedet til litt av eggehviten kommer ut, og da blåser du. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2015 #5 Del Skrevet 30. mars 2015 Stikker hull og blåser. Litt tungvindt, men egget holder seg som regel ok Anonymous poster hash: cd385...166 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ejlisothilie Skrevet 3. april 2015 #6 Del Skrevet 3. april 2015 Litt sent kanskje, men tips for en annen gang: Panduro har sånne eggpumper som pumper ut all innmat. Da slipper man alt blåsestyret og det blir litt mer hygienisk også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå