Gjest Tinkka Skrevet 19. august 2004 #1 Skrevet 19. august 2004 Jeg skal til syden og venter mensen tre dager før vi er hjemme. Er plaget med migrene når får mensen (kalles vel syklusmigrene) og kunne derfor tenke meg å utsette den. Jeg bruker Synfasepiller og har en pillefri uke. Kan noen fortelle meg hvordan jeg kan få utsatt mensen? Og er det noen som er så smarte at de kan si om det er sannsynlig at migrenen også utsettes da? Tinkka :-)
KalloRilla Skrevet 20. august 2004 #2 Skrevet 20. august 2004 Ikke ta "sukkerpillene" - altså de du tar under mensen - og start rett på pille en i steden.......
NullHull Skrevet 20. august 2004 #3 Skrevet 20. august 2004 Du dropper den pillefrie uken og hopper rett på neste brett, fungerer så fint atte!
Gjest Anonymous Skrevet 20. august 2004 #4 Skrevet 20. august 2004 Takker og bukker! Det betyr vel da at jeg tar brettet helt ut før jeg har pillefri uke igjen? Dvs jeg bare hopper over en mens??
maki Skrevet 20. august 2004 #5 Skrevet 20. august 2004 stikk heller til legen å få utsettelses piller, min lege/legekontoret hvor hører til fra råder å bare hoppe over på neste brett.
Pussicat Skrevet 20. august 2004 #6 Skrevet 20. august 2004 Ta en titt her: http://www.lommelegen.no/art/art2059.asp Her står det beskrevet hvordan man utsetter mensen med de forskjellige typer p-piller.
Moonchild Skrevet 20. august 2004 #7 Skrevet 20. august 2004 Ikke ta "sukkerpillene" - altså de du tar under mensen - og start rett på pille en i steden....... Du dropper den pillefrie uken og hopper rett på neste brett' date=' fungerer så fint atte![/quote'] OBS! Dette gjelder KUN for monofasepiller. (Dvs. ikke synfase). Ta en titt på linken over - der forklares det meste. God tur!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå