Nigella Skrevet 19. august 2004 #1 Del Skrevet 19. august 2004 Har greid å få tusj-merker og lim (har holdt på med applikasjonsvliselin) på strykeflaten på dampstrykejernet mitt.... Noen som har erfaring med å fjerne slikt? Tør ikke bruke strykejernet på klær etc slik detr er nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gyda Skrevet 20. august 2004 #2 Del Skrevet 20. august 2004 Har du prøvd med litt jif skurekrem på en klut? Bruker å funke bra på "vanlige" svarte flekker - lim og sånn vet jeg ikke, men det er jo verdt et forsøk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nigella Skrevet 22. august 2004 Forfatter #3 Del Skrevet 22. august 2004 Fikk bort tusjflekkene med jif skurekrem, men noe av limet sitter fremdeles igjen. Har prøvd med stålull og negelakkfjerner, men det sitter som bare det. Blir nok nødt til å kjøpe nytt strykejern, for jeg tør ikke bruke dette på f.eks bunadskjorta nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Murron Skrevet 27. august 2004 #4 Del Skrevet 27. august 2004 På Elkjøp selger de noe som heter Sterling- Rensemiddel til strykejern. Pris ca. 49,- Bruksanvisning følger med! Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nigella Skrevet 28. august 2004 Forfatter #5 Del Skrevet 28. august 2004 Takk for tipset. Må ta meg en tur på Elkjøp etter helga. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå