AnonymBruker Skrevet 30. mars 2015 #1 Skrevet 30. mars 2015 Jeg lurer på om jeg skal prøve meg på en monodiett der jeg kun spiser havregrøt en stund. Det funker har jeg lest. En går ned i vekt (ikke bare vannvekt, men også fettprosent). Noen som har prøvd? Hvorfor fungerer dette? Anonymous poster hash: 31f52...e29
FitnessIna Skrevet 30. mars 2015 #2 Skrevet 30. mars 2015 Om du skal ned i fettprosent, må du spise mindre enn du forbruker. Dette kan du gjøre med bare havregrøt, ja - men da får du lett mangler på vitaminer, mineraler, fett og proteiner. Du oppnår akkurat lik effekt ved et variert kosthold.
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2015 #3 Skrevet 30. mars 2015 Om du skal ned i fettprosent, må du spise mindre enn du forbruker. Dette kan du gjøre med bare havregrøt, ja - men da får du lett mangler på vitaminer, mineraler, fett og proteiner. Du oppnår akkurat lik effekt ved et variert kosthold. Takk for svar:) Men hva om jeg tar vitaminpiller? (som jeg jo gjør) Anonymous poster hash: 31f52...e29
FitnessIna Skrevet 30. mars 2015 #4 Skrevet 30. mars 2015 Takk for svar:) Men hva om jeg tar vitaminpiller? (som jeg jo gjør) Anonymous poster hash: 31f52...e29 Hva med proteiner? Fett? Hva med et variert kosthold, grønnsaker, frukt, osv?
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2015 #5 Skrevet 30. mars 2015 Hva med proteiner? Fett? Hva med et variert kosthold, grønnsaker, frukt, osv? Etter jeg har gått ned i vekt kan jeg legge til det som skal til i et sunt kosthold, tenker jeg:) Anonymous poster hash: 31f52...e29
FitnessIna Skrevet 30. mars 2015 #6 Skrevet 30. mars 2015 Men jeg ser ikke grunnen til å droppe næringsstoffene som holder deg mettest, når du kan gå ned like mye i vekt mens du spiser de? Du får ikke mer ned i vekt av å spise 1700kcal havregrøt enn av å spise 1700kcal variert mat.
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2015 #7 Skrevet 30. mars 2015 Men jeg ser ikke grunnen til å droppe næringsstoffene som holder deg mettest, når du kan gå ned like mye i vekt mens du spiser de? Du får ikke mer ned i vekt av å spise 1700kcal havregrøt enn av å spise 1700kcal variert mat. Fordi når en er på monodiett så går man ned mer Anonymous poster hash: 31f52...e29
FitnessIna Skrevet 30. mars 2015 #8 Skrevet 30. mars 2015 Nei, man går ned når man spiser i underskudd, samme hvilke matvarer som gir underskuddet. Vis meg forskning som beviser det du sier.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå