Mathias Skrevet 19. august 2004 #1 Del Skrevet 19. august 2004 http://www.elevsiden.no/kjoreregler/kjoreregler.htm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 19. august 2004 #2 Del Skrevet 19. august 2004 Der var det mye vettugt! Noe klarer jeg å leve opp til - noe må jeg skjerpe meg på. Takk til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Far til 2 Skrevet 19. august 2004 #3 Del Skrevet 19. august 2004 Der var det mye vettugt! Noe klarer jeg å leve opp til - noe må jeg skjerpe meg på. Takk til deg! Hadde vi alle klart å leve opp til dette tror jeg barna hadde opplevd en feilfri verden som heller ikke hadde vært bra. At vi bør ha noe å strekke oss etter er vel de fleste enig om, men jeg tror ikke du er alene om å ikke klare å oppfylle alle punkter. Men at det er noen som kan signalisere hva målet er er jo positivt. Far til 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 20. august 2004 Forfatter #4 Del Skrevet 20. august 2004 Hadde vi alle klart å leve opp til dette tror jeg barna hadde opplevd en feilfri verden som heller ikke hadde vært bra. At vi bør ha noe å strekke oss etter er vel de fleste enig om, men jeg tror ikke du er alene om å ikke klare å oppfylle alle punkter. Men at det er noen som kan signalisere hva målet er er jo positivt. Far til 2ingen , ikke en gang fagfolk, vil vel etterstrebe perfeksjon hele tiden, da det er umulig.... Men om man ikke vet mået vet man heller ikke hvor man skal gå.. ;p Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå