AnonymBruker Skrevet 30. mars 2015 #1 Skrevet 30. mars 2015 Jeg har aldri lagt merke til det før da jeg har vært sånn at jeg bare har spist det jeg ville når jeg ville. Etter nyttår begynte jeg å trene mye mer og endret kostholdet drastisk. Spiser sunt og variert og aldri mer enn 1500 kalorier om dagen... helt til jeg får mensen. Da KLARER jeg ikke å holde meg unna sukker og fett! Det er helt sykt at det går an å ha så liten viljestyrke som jeg har de 5-6 dagene. Jeg er virkelig villig til å ødelegge alt jeg jobber for resten av måneden for å få i meg det jeg vil ha av junk og godterier, så desperat blir jeg. En sjokolade den ene dagen, neste en burger. Hva skal jeg gjøre? Hvis jeg unner meg én usunn ting om dagen 6 dager i måneden, tror dere det hjelper å kutte ned på kaloriene de andre måltidene? Sånn at jeg fortsatt bare ligger på 1500 kalorier om dagen, altså. Planen er jo ikke bare å gå ned i vekt, men også å bli strammere og mer muskuløs. Kom gjerne med tips. Jeg er jo helt ute av kontroll. Anonymous poster hash: 33f92...e5e 1
Gjest Runforit Skrevet 30. mars 2015 #2 Skrevet 30. mars 2015 Om du ikke skal ned i vekt så er 1500 kcal lite. Iallefall om du ikke spiser mer de dagene du trener. Hva er høyde, alder og vekt? Hvor ofte og hardt trener du? Hvordan er kostholdet?
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2015 #3 Skrevet 30. mars 2015 Jeg syns absolutt ikke én usunn ting om dagen 6 av månedens 30 dager er så ille. Da følger du jo faktisk 20-dietten eller hva den heter, som sier du kan spise hva du vil 20% av tiden. Så lenge du ikke røyker syns jeg ikke du skal ha så dårlig samvittighet for dette. Syns også 1500kcal er lite når du trener og er aktiv. Anonymous poster hash: dd22f...58f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå