Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skadet nesetippen og nesa på ski for et par dager siden. Jeg måtte sky og må gå med plaster på nesa, og har dessuten blåøye. Dette er utrolig synlig og jeg lurer på om noen har tips til hvordan jeg kan skjule dette på noen måte? Jeg går med solbriller, men de dekker jo ikke nesen.

Anonymous poster hash: b9ae8...1c9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det finnes en krem på apoteket som heter Hirudoid.Den skal kunne få blåmerker til å forsvinne raskere, men jeg vet ikke om det hjalp meg så mye da jeg fikk blåveis..Det beste er kanskje å kjøpe en dekkstift som passer din hudfarge og prøve å dekke det så godt som mulig.

AnonymBruker
Skrevet

Takk for tips om hva jeg skal gjøre etter at jeg slipper å bruke plaster, det blir også et problem. Men jeg kan jo ikke dekke plaster med krem? Nesen ser veldig stor og rar ut.

AnonymBruker
Skrevet

Det går vel ikke an å skjule så lett, men hvorfor kan du ikke bare la det være? Om noen spør så sier du at du skadet nesa på ski, gjør vel ikke noe det...?

Anonymous poster hash: 97a14...86b
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Joda, greitt hvis folk spør, men siden jeg bor i Oslo, er det masse ukjente folk overalt og jeg bare misliker følelsen av å skille meg ut så mye. En god øvelse i hvor ubehagelig det er å se anderledes ut, men...

Jeg skal dessuten på en ferietur til Madrid i noen dager og da må jeg jo bevege meg rundt en masse hvis jeg skal få sett noe av byen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...