Gå til innhold

trening veldig tidlig

Fremhevede innlegg

Gjest spinn spinn
Skrevet

HEI!

JEG HAR BLITT BITT AV SPINNINGBASILLEN OG GÅR SOM REGEL SÅ TIDLIG SOM HALV SYV OM MORGENEN. JEG SKAL HA AV DE SISTE KILOENE, OG LURER PÅ HVA SOM ER BEST Å SPISE/DRIKKE FØR TRENINGSØKTEN, I OG MED AT JEG IKKE STÅR OPP SÅ LENGE FØR JEG SPARKER PÅ MEG SPINNINGSSKOENE... :-? OG ETTERPÅ? VANLIG FROKOST?

(JEG FØLGER GRETE ROEDE)

PÅ FORHÅND MANGE TAKK!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg trener også ofte om morgenen, og jeg drikker bare en kopp kaffe før trening. Spiser en skikkelig frokost etterpå, gjerne noe proteinrikt. Kan være lurt å spise en banan rett etter trening. Og drikk for all del mye vann før, under og etter trening.

Gjest Ethereal
Skrevet

Du må i det minste få i deg noen karbohydrater, så du ikke besvimer under trening. Kanskje en banan? Jeg drikker juice om morgenen for å sette i gang kroppen, siden jeg ikke orker frokost før senere.

Etterpå kan du spise normal frokost, og fokuser gjerne på proteiner, det holder deg mett lenge.

Gjest Anonymous
Skrevet

Til frokost (etter kardiotrening) kan man faktisk unne seg en god del karbohydrater. Det er vel det måltidet der karbohydrater er mest tillatt bortsett fra rett etter styrketrening.

Utover dagen bør man gå over til mer proteinrik kost.

Skrevet

Jeg trener halv sju nesten hver eneste morgen og spiser aldri noe før lunsj :oops: .... Har litt dårlig samvittighet ovenfor kroppen min for det, og vet at det ikke er så grådig sunt, men er rett og slett ikke sulten nok før klokka nærmer seg halv tolv...

Skrevet

For meg høres det litt "brutalt" ut å drikke kaffe så tidlig bare for å gjøre det liksom, i stedet for en frukt eller noe, men jeg vet ikke...

Skrevet

Man bør vel helst få i seg noe før man trener uansett hvor tidlig det er... Jeg gikk i allefall tom med en gang hvis jeg ikke spiste før jeg trena.. Men det kommer jo ann på hvor mye du trener og hvor lenge du trener...

En banan og et glass juice er minimum hva man må ha i magen før en treningsøkt...syns jeg da... :-)

Skrevet

Jeg har hørt at 2 kopper kaffe er bra hvis man skal sette i gang forbrenninga før en spinningtime .

Har aldri prøvd dette siden jeg ikke drikker kaffe .

Jeg trener også spinning tidlig om morran uten å spise noen ting .

Skrevet

Husk at dersom du trener tidlig for å slanke deg - trening uten tilført energi i form av karbohydrater og/eller proteiner minst en time før treningen fører til at også muskler brytes ned.

Anbefaler å gjøre ting riktig og heller ta seg litt bedre tid, slanking skal ikke gjøres på kortest mulig tid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...