AnonymBruker Skrevet 30. mars 2015 #1 Skrevet 30. mars 2015 Jeg har trent styrke nå (før frokost), men skal spise frokost nå. Valget står mellom brødskive med magerost og paprika eller brødskive med peanøttsmør. Hva hadde dere valgt? Hva er best? Jeg er på jakt etter mer markert mage!Anonymous poster hash: cf9b9...5b5
Gjest Runforit Skrevet 30. mars 2015 #2 Skrevet 30. mars 2015 Ingen av delene gir deg markert mage. Det får du av å redusere fettprosenten og det er det antall kcal inn/ut som avgjør. Har du trent styrke er det anbefalt med proteiner og karbs for restitusjon og bygge opp muskelfibrene du akkurat har revet ned. Sjokomelk og banan er fint. 2
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2015 #3 Skrevet 30. mars 2015 Ingen av delene gir deg markert mage. Det får du av å redusere fettprosenten og det er det antall kcal inn/ut som avgjør. Har du trent styrke er det anbefalt med proteiner og karbs for restitusjon og bygge opp muskelfibrene du akkurat har revet ned. Sjokomelk og banan er fint. Men hva hadde du valgr av de to valgene?Anonymous poster hash: cf9b9...5b5
kjøttmeis Skrevet 30. mars 2015 #4 Skrevet 30. mars 2015 Ingen av delene gir deg markert mage. Det får du av å redusere fettprosenten og det er det antall kcal inn/ut som avgjør. Har du trent styrke er det anbefalt med proteiner og karbs for restitusjon og bygge opp muskelfibrene du akkurat har revet ned. Sjokomelk og banan er fint. Kjapt spørsmål... Med sjokomelk... Mener du da helt vanlig sjokomelk man får kjøpt i dagligvarebutikken?
Gjest Runforit Skrevet 30. mars 2015 #5 Skrevet 30. mars 2015 Kjapt spørsmål... Med sjokomelk... Mener du da helt vanlig sjokomelk man får kjøpt i dagligvarebutikken? Japp En liten sånn er perfekt etter en hard styrkeøkt
Gjest Runforit Skrevet 30. mars 2015 #6 Skrevet 30. mars 2015 Men hva hadde du valgr av de to valgene?Anonymous poster hash: cf9b9...5b5 Hadde heller tatt havregryn med peanøttsmør. Men om du ikke har det; grovt brød med peanøttsmør.
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2015 #7 Skrevet 30. mars 2015 Japp En liten sånn er perfekt etter en hard styrkeøkt Men hva hadde du valgt av de to valgene?Anonymous poster hash: cf9b9...5b5
kjøttmeis Skrevet 30. mars 2015 #8 Skrevet 30. mars 2015 Japp En liten sånn er perfekt etter en hard styrkeøkt Okei! Da vet jeg det! Elsker sjokomelk, så da skal jeg kjøpe...
Gjest Runforit Skrevet 30. mars 2015 #9 Skrevet 30. mars 2015 Okei! Da vet jeg det! Elsker sjokomelk, så da skal jeg kjøpe... Hehe, det er supert for rask restitusjon så kos deg med det etter trening(og som sagt er en liten banan også perfekt) 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå