AnonymBruker Skrevet 30. mars 2015 #1 Skrevet 30. mars 2015 27 januar ble min lille pomeranian operert for patellaluksasjon på bakbeinet. 3 dager etter operasjonen bruker han alle fire ben, han var så flink. Veterinær var også forbauset og mente han ikke måtte på rehabilitering, det var opp til meg. Han var i så fin form, men jeg bestemte meg for at han skulle på rehabilitering. Måtte til utlandet en tur først og svigerforeldrene passet på han. Tredje dagen ringer svigermor å sier at han er begynt å halte og da jeg kom hjem så tok jeg han med til rehabilitering. Nå har han vært der 2 ganger allerede og skal dit imorgen. Har fått beskjed om å trene litt med han hjemme, men uansett hva jeg gjør så NEKTER han å ta benet ned. Veterinæren sier at vi skal avvente å se, ta en ting av gangen. Men i over en uke nå så har min hund hatt benet sitt oppe, og han belaster de andre føttene sine, det kan jo ikke være bra det heller Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, jeg er så lei meg! Han spiser normalt, drikker, er leken men det er så trist å se han sprette på tre ben. Veterinæren sier også at det kan være at han glemmer seg rett og slett, altså at han har enda et bein. Hva er deres råd til meg?Anonymous poster hash: cd67a...4ff
Tabris Skrevet 30. mars 2015 #2 Skrevet 30. mars 2015 Jeg synes ikke du skal be fremmede på nett om råd til dette. Dette mener jeg du bør høre med veterinær/rehab-folkene om, det er de som har kunnskap nok om hunden operasjon og evt belastning/skade til å gi deg ordentlig hjelp og råd. 5
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2015 #4 Skrevet 31. mars 2015 Signerer de over. Dette har ingenting på et forum å gjøre. Her skal fagfolk gjøre vurderinger og gi deg råd som kjenner til hunden din Anonymous poster hash: ea906...926
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2015 #5 Skrevet 31. mars 2015 Ts må da ha lov til å spørre. For alt h*n vet kan det være noen her som har vært gjennom lignende med sin hund. TS, har du hørt på pommesiden på facebook? Mange pommer som har opperert for det samme der, kanskje de kan berolige deg Anonymous poster hash: 76dbc...61f
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2015 #6 Skrevet 31. mars 2015 Min hund brukte lang tid på å belaste beinet etter operasjon. Det jeg fikk beskjed om var å lufte med så kort bånd som mulig for da måtte han belaste det beinet også! Anonymous poster hash: 4c189...2d1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå