starie Skrevet 19. august 2004 #1 Skrevet 19. august 2004 Etter å ha røykt i nesten 10 år har jeg endelig klart å stumpe røyken. Og det var faktisk latterlig enkelt
kjellebassen Skrevet 19. august 2004 #2 Skrevet 19. august 2004 Gratulerer. Skulle ønske jeg klarer det selv.
Kalas Skrevet 19. august 2004 #3 Skrevet 19. august 2004 Hurra for deg, Starie! Godt gjort! Men jeg er enig i at det er lettere enn man skulle tro - jeg stumpet selv røyken for to år siden.
Siam Skrevet 19. august 2004 #4 Skrevet 19. august 2004 Gratulerer så mye! Jeg sluttet å røyke for over 1 1/2 år siden, og det er sååå deilig. Og ja, det var mye lettere enn jeg trodde. Men man må virkelig ville slutte, ellers går det ikke.
*Lene* Skrevet 20. august 2004 #5 Skrevet 20. august 2004 GRATTIS!!! (sluttet for halvannet år siden selv) Det er nyyydelig å være røykfri
Gjest Anonymous Skrevet 20. august 2004 #6 Skrevet 20. august 2004 Gratulerer! Er selv godt inne i min 2. måned som røykfri - og ja, enkelt som bare det :-)
Gjest Skyhead (utlogget) Skrevet 20. august 2004 #7 Skrevet 20. august 2004 Gratulerer Er også stolt av meg selv da... er inne i min andre månes som røykfri... har også testet om jeg klarer å sitte sammen med venner som røyker og det går fint... Hurra!
Gjest gloria Skrevet 20. august 2004 #8 Skrevet 20. august 2004 Gratulerer Synes det er kjempefint at du har klart å kaste røyken, bare pass på å aldri plukke den opp igjen
Uma Skrevet 20. august 2004 #9 Skrevet 20. august 2004 Gratulerer!! Så gjenstår det bare å holde seg røykfri da!..Neida,det klarer du sikkert! Bare tenk på alle de firdelene det er ved å være en ikke-røyker!!!
Gjest Anonymous Skrevet 20. august 2004 #10 Skrevet 20. august 2004 Ingen av dere tar en røyk når dere drikker heller?
starie Skrevet 21. august 2004 Forfatter #11 Skrevet 21. august 2004 Selvfølgelig skal jeg holde meg røykfri. Jeg kan ikke røyke til fest eller noe, da vet jeg at jeg kommer til å bli avhengig igjen. Jeg har tatt min siste sigarett!
Gjest Esther Skrevet 21. august 2004 #14 Skrevet 21. august 2004 Gratulerer - godt og se at du har den rette innstillingen også. Man lurer nemlig bare seg selv om man tror man kan røyke litt nå og da etter at man har kuttet røyken. Jeg sluttet for 2 år siden og synes som deg at det gikk utrolig lett egentlig ... men vi må huske å aldri mer ta et trekk av en røyk ...
starie Skrevet 22. august 2004 Forfatter #16 Skrevet 22. august 2004 Takk skal dere ha folkens Både jeg og kjæresten min sluttet samtidig, så vi har jo litt støtte i hverandre. Konsumen av tyggegummi og sukkerfrie pastiller har dog gått opp, men det er vel uansett sunnere enn røyke. Var på fest i går og da hadde jeg ganske sterkt røyksug, men jeg klarte å holde meg. Har slitt litt med hodepine og svake brystsmerter de siste dagene, men ikke plagsomt mye. Og en ting jeg har lagt merke til.. De som røyker ser utrolig latterlige ut.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå