Gå til innhold

Vaskehjelp?

Lullu

Anbefalte innlegg

Hei!

Etter at jeg gikk tilbake i jobb etter endt fødselspermisjon, merkes godt at husrengjøring blir nedprioritert. Vi vil heller bruke tid sammen med datteren vår etter en travel dag på jobb. Helgene blir også "hellige" syntes vi.

Derfor har vi bestemt oss for å ha vaskehjelp et par gang i mnd. som støvsuger hele huset, vasker alle gulv, begge bad, tørker støv og vasker hele kjøkkenet. Ønsker også muligheten til å betale ekstra ved hjelp til vindusvask, julerengjøring, stryking i ny og ne m.m.

Noen som har noen å anbefale (bor i Groruddalen, Oslo)? Hvor mye koster slik hjelp?

Noen med gode/dårlige erfaringer?

Hva bør i tenke på før vi inngår en evnt. avtale?

Setter stor pris på svar. På forhånd takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har hørt masse positivt men ei jeg kjenner hadde ei som vasket hos seg som tok ting og penger.

De stusset litt fordi ting ble borte.........tilslutt la de ut "åte" og det viste seg at det var rengjøringshjelpen. Så pass på at dere får ærlige mennesker, gjerne noen som dere kjenner!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Etter at jeg gikk tilbake i jobb etter endt fødselspermisjon, merkes godt at husrengjøring blir nedprioritert. Vi vil heller bruke tid sammen med datteren vår etter en travel dag på jobb. Helgene blir også "hellige" syntes vi.

Derfor har vi bestemt oss for å ha vaskehjelp et par gang i mnd. som støvsuger hele huset, vasker alle gulv, begge bad, tørker støv og vasker hele kjøkkenet. Ønsker også muligheten til å betale ekstra ved hjelp til vindusvask, julerengjøring, stryking i ny og ne m.m.

Noen som har noen å anbefale (bor i Groruddalen, Oslo)? Hvor mye koster slik hjelp?

Noen med gode/dårlige erfaringer?

Hva bør i tenke på før vi inngår en evnt. avtale?

Setter stor pris på svar. På forhånd takk!

sorry, lagde en ganske lik tråd som deg jeg..Så ikke din :oops:

Men ihvertfall har jeg undersøkt litt, og hvit vaskehjelp hos citymaid tar 780,- pr gang hvis det er 2 ganger pr mnd eller 880 1 gang pr måned. En venninne av meg har svart hushjelp og betaler 400 pr. gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må innrømme at vi leter etter "svart" vaskehjelp. Like greit å hjelpe en student enn å hjelpe staten, eller hva? :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

jeg var såkalt svart i mange år. Skal trøste deg med at det er både lensmann og prest som bruker slike. I trygdeetaten også.

Vi var tosammen. hadde mase oppdrag. for en treromsleilighet tok vi 400 kr.da gjorde vi vanlig husvask. De største teppene tok vi ikke ut. Det var gullende rent overalt da folk kom hem. aldri fått en klage.

Nå er det 3 år siden vi sluttet, så prisene har vel steget. Vindusvask var ikke med i den prisen.

for store eneboliger tok vi julevasken for 1500. da gikk hele dagen.

Ryktene gikk og alle ville ha oss. Folk la nøkkel i postkassen/under matten eller annet avtalt sted.

mange valgte å ikke møte oss. det var folki utsatte stillinger.

Mange hadde oss hver 14 dag. skal du kun ha gjort husarbeid en gang i mnd, blir det tyngre å ta igjen.

husk rydde barnerom for leker/og deres eget soverom for skitne klær.

Sett inn anonse i avisen. be om referanser, så får du høre hva de gjør for den summen de oppgir.

jeg har ikkehørt om noen uærlige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Sett inn anonse i avisen. be om referanser, så får du høre hva de gjør for den summen de oppgir.

jeg har ikkehørt om noen uærlige.

Ikke alle som har referanser som er villige til å stille opp. ikke alle vil gi til kjenne at de beatler for svart vaskehjelp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Jeg vasker svart. Tar kr. 200,-pr time. Har MASSE oppdrag. Har måttet si nei til mange pga kapasitetsproblemer. Vasker stort sett hver 14.dag, tar mellom 3-4 timer. Alt er gullende rent nå de kommer hjem (gulvvask, støv, kjøkken, bad)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om noen kjenner noen, eller selv ønsker oppdrag, send meg gjerne en PM.

Vi ønsker vaskehjelp, og vet også om et par andre familier som kunne tenkt seg det samme.

Et par ganger i mnd.

Oslo Øst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...