AnonymBruker Skrevet 29. mars 2015 #1 Skrevet 29. mars 2015 Jeg lurer mamma hvert eneste år ved å fortelle henne at jeg er gravid. Det verste er; hun biter på hver gang! I år skal jeg gjøre det samme, fordi ansiktsuttrykket hennes er priceless Har du noen planer om å narre noen i år? Og har du blitt lurt tidligere/lurt noen? Anonymous poster hash: 1d948...322 4
Maximillian Cohen Skrevet 29. mars 2015 #2 Skrevet 29. mars 2015 (endret) Det verste jeg har opplevd var da faren min fortalte meg at på grunn av bygging av tunnel i nærheten skulle huset vårt sprenges og vi måtte bo i telt til vi fikk råd til nytt hus. Ikke nok med det, men sprengningen skulle visst utføres såpass snart at vi ikke rakk å ta med oss noe mer enn det vi kunne bære i hendene. Jeg var 5 år, trodde på alt han sa og gren mye den dagen...selv lenge etter jeg fikk vite at det ikke var sant. Endret 31. mars 2015 av Maximillian Cohen 7
Mona_Champagne Skrevet 29. mars 2015 #3 Skrevet 29. mars 2015 meg og min samboer reiv ut alle tingene til svigermor som var i skuffer og skap og "la oss til å sove" så kom hun inn i all panikk å sa det var vert inbrudd- vi gjemte deler av pc`en også. vi dro den så langt at hun skulle ringe politiet, da måtte vi si at det bare var tull
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2015 #4 Skrevet 29. mars 2015 :O Så grusomt! Anonymous poster hash: 1d948...322 4
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2015 #5 Skrevet 29. mars 2015 Søstra mi skulle gifte seg i juli, men ringte mamma den 1 april og sa hun var fire mnd på vei. Jeg har aldri sett den blodåren i panna til mamma siden den dagen. Anonymous poster hash: ad073...43a 3
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2015 #6 Skrevet 30. mars 2015 Jeg sendte min utenlandske venn ned på bensinstasjonen for å kjøpe "doble fustasjopphengsforkoblinger". Han kom tilbake med en dings til ti kroner, tror det er det som heter sukkerbit. Angrer veldig på at jeg ikke gikk ned og spurte vedkommende han fikk hjelp av om h*n skjønte spøken eller om h*n ble lurt selv som i Wesenlund-sketsjen. Anonymous poster hash: b47eb...33f 1
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2015 #7 Skrevet 30. mars 2015 For mange år siden stilte vi samtlige klokker i huset et par timer frem for å lure pappa til å tro at han hadde forsovet seg. Vi glemte å ta med i beregningen at vi kan stille klokken etter hans indre klokke, så han bet ikke på den særlig lenge. Et annet år opprettet jeg en fiktiv e-postadresse som kunne lede avsenderen til å tro at den var sendt fra vårt lokale politi-distrikt. Offeret ble opplyst om, på intet mindre enn nynorsk, at hans mobiltelefon hadde slått ut på basestasjoner i nærheten av åstedet for en alvorlig kriminell handling og nå ble han kalt inn til avhør for å få bekreftet eller avkreftet at han var innblandet i dette. Stakkaren ble helt hvit i ansiktet og egentlig ganske sint. Ikke noen suksess, med andre ord. Anonymous poster hash: b47eb...33f
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2015 #8 Skrevet 30. mars 2015 For mange år siden stilte vi samtlige klokker i huset et par timer frem for å lure pappa til å tro at han hadde forsovet seg. Vi glemte å ta med i beregningen at vi kan stille klokken etter hans indre klokke, så han bet ikke på den særlig lenge. Et annet år opprettet jeg en fiktiv e-postadresse som kunne lede avsenderen til å tro at den var sendt fra vårt lokale politi-distrikt. Offeret ble opplyst om, på intet mindre enn nynorsk, at hans mobiltelefon hadde slått ut på basestasjoner i nærheten av åstedet for en alvorlig kriminell handling og nå ble han kalt inn til avhør for å få bekreftet eller avkreftet at han var innblandet i dette. Stakkaren ble helt hvit i ansiktet og egentlig ganske sint. Ikke noen suksess, med andre ord. Anonymous poster hash: b47eb...33f Haha, sånt er jo veldig artig da. Akkurat der og da blir man jo veldig svett og stresset, men etterpå er det jo bare noe å le av. Kjedelig med de som skal ta ufarlige spøker sånn på vei. Anonymous poster hash: f86e5...e05 1
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2015 #9 Skrevet 30. mars 2015 På jobb har vi sånn trykkluft under hvert arbeidsbord. Vi koblet en vannslange på den ene, og sjefen min skrudde på full guffe da kollegaen min satte seg ned. Det ble vått, ja. Også limte vi fast alle løse ting på bordet til sjefen, en gang. Alt av stiftemaskiner, datamus, permer osv. hehe. Mye morsommere med rampestreker Anonymous poster hash: 3bd64...d8f 2
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2015 #10 Skrevet 30. mars 2015 La igjen et selvmordsbrev, for å så stikke av og gjemme meg i en annen by. Skal si det ble liv og røre! Anonymous poster hash: 98388...613
Christiania_Oslo Skrevet 30. mars 2015 #11 Skrevet 30. mars 2015 Hele klassen på barneskolen ble lurt da kontaktlærer,en annen lærer OG rektor gikk inn for å lure oss til å tro at det skulle være en veldig viktig prøve første skoledag etter påskeferien og at vi alle måtte ta med bøker og lese til prøven i påsken. Vi ble glade da det ble avslørt som aprilsnarr.
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2015 #12 Skrevet 30. mars 2015 På jobb har vi sånn trykkluft under hvert arbeidsbord. Vi koblet en vannslange på den ene, og sjefen min skrudde på full guffe da kollegaen min satte seg ned. Det ble vått, ja. Også limte vi fast alle løse ting på bordet til sjefen, en gang. Alt av stiftemaskiner, datamus, permer osv. hehe. Mye morsommere med rampestreker Anonymous poster hash: 3bd64...d8f F faen, eg hadde klikka dersom sjefen min gjorde noko slikt mot meg! Så utruleg umodent og lite raffinert. Anonymous poster hash: d3d42...d39 3
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2015 #13 Skrevet 30. mars 2015 F faen, eg hadde klikka dersom sjefen min gjorde noko slikt mot meg! Så utruleg umodent og lite raffinert.Anonymous poster hash: d3d42...d39 En gjør jo gjerne ikke det mot en som man vet kommer til å reagere negativt da (som deg f.eks).. herregud. Han (som ble våt) lo av det hele, det var bare gøy. Du virker ikke veldig moden du heller, som hadde "klikka" Anonymous poster hash: 3bd64...d8f 2
Blod Skrevet 30. mars 2015 #14 Skrevet 30. mars 2015 (endret) F faen, eg hadde klikka dersom sjefen min gjorde noko slikt mot meg! Så utruleg umodent og lite raffinert. Anonymous poster hash: d3d42...d39 Hvis det hadde vært meg hadde jeg krevd lønn den tiden jeg måtte dratt hjem og ordnet meg på nytt... Endret 30. mars 2015 av Blod
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2015 #16 Skrevet 30. mars 2015 Hvis det hadde vært meg hadde jeg krevd lønn den tiden jeg måtte dratt hjem og ordnet meg på nytt... Vi har arbeidsklær. Masse klær liggende på jobb. Han ble jo bare våt på buksa Anonymous poster hash: 3bd64...d8f
godtesyk Skrevet 30. mars 2015 #17 Skrevet 30. mars 2015 (endret) Hang opp en lapp på en kopimaskin på jobben, hvor det stod at vi hadde fått ny maskin hvor man måtte si hva man skulle (istedenfor å trykke på knappene). Det var artig "kopier 12 sider" "print ut" Endret 30. mars 2015 av godtesyk 8
Gjest Ljhh Skrevet 30. mars 2015 #18 Skrevet 30. mars 2015 La igjen et selvmordsbrev, for å så stikke av og gjemme meg i en annen by. Skal si det ble liv og røre! Anonymous poster hash: 98388...613 Sorry asså, men det finnes ikke morsomt en gang. Og sånt kan man ikke le av i ettertid heller, som er poenget med 1 april spøker..... 11
Gjest Mythic Skrevet 30. mars 2015 #19 Skrevet 30. mars 2015 Hang opp en lapp på en kopimaskin på jobben, hvor det stod at vi hadde fått ny maskin hvor man måtte si hva man skulle (istedenfor å trykke på knappene). Det var artig "kopier 12 sider" "print ut" Den var morsom! Noe sånn skal jeg gjøre på jobb.
altflyter Skrevet 30. mars 2015 #20 Skrevet 30. mars 2015 Syntes enkelte spøker er litt drøye, men det kommer vel an på hvem man tar den på. Likevel nekter jeg å tro at noen som helst ville syntes at en spøk om å ha tatt livet av seg noensinne vil være morsomt. Jeg håper virkelig det bare er et troll. Mine spøker er relativt harmløse, og jeg ville aldri skremt, såret noen eller ødelagt noe. Men mine spøker: - Henge en lapp på den nye brødristeren om at den er talestyrt - Stille klokken en time fram (hele klassen min på barneskolen var med på spøken, og møtte en time for tidlig på skolen. Panikken i ansiktet på læreren var priceless når hun så hele klassen sitte der utålmodig) - Jeg ba en venninne om å stikke innom en bensinstasjon for å kjøpe blinklysvæske. Stakkaren hadde vært innom 3 bensinstasjoner. To av dem hadde ledd av henne, mens den siste hadde lett febrilsk helt til hun informerte venninnen min om at de var tom Syntes denne spøken er litt morsom:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå