Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Beklager for utbruddet (jeg som er hysterisk AB over her), men klarte ikke dy meg.

Lykke til, TS! Heier på deg!! :) Og hold oss gjerne oppdatert.

Anonymous poster hash: 7f2ef...45d

Takk for omtanken:-) trodde vel egentlig at slike folk bare fantes på film selv.. Mamma ringte meg i stad og sa at hun ba til Gud hver kveld om at hun måtte få dø snart, før sin mann slik at han fikk ha et fint liv uten å bekymre seg for at jeg skal hive han ut og kreve arv. Det er jeg som kommer til å ta vare på han om han er siste gjenlevende av dem to.. Det er hardt for en datter at moren ber om å få dø. Grunnen til at de hater meg så sterkt kjenner jeg lite til, og gidder egentlig ikke spekulere i det heller, men ekte hat er det og det finnes dessverre også utenfor filmlerretet:-( håper få opplever dette!

Anonymous poster hash: ab100...5e6

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du har retten på din side. Men skjønner jo at de har lyst på en del av kaka, nå blir det jo litt annerledes siden dere ikke har samme mor. Hadde min mor gitt min søsteren min en hytte som vi brukte før, men ikke lenger, men aldri sa noe til meg om at ho ga den hytta til ho, da hadde jeg nokk reagert akuratt som disse stebarna. Men du har retten på din side.

Anonymous poster hash: 047e4...680

Skrevet

Du har retten på din side. Men skjønner jo at de har lyst på en del av kaka, nå blir det jo litt annerledes siden dere ikke har samme mor. Hadde min mor gitt min søsteren min en hytte som vi brukte før, men ikke lenger, men aldri sa noe til meg om at ho ga den hytta til ho, da hadde jeg nokk reagert akuratt som disse stebarna. Men du har retten på din side.

Anonymous poster hash: 047e4...680

Det er jo ikke sammenlignbart!

Hytta er TS sin mors særeie, og skal uansett arves av kun TS og ikke ektefelles barn.

Her er det snakk om folk som prøver å grafse til seg ting de overhode ikke har rett på!

• Liker 2
Skrevet

Herre min hatt... Hvaslags mennesker er dette egentlig?! De høres fullstendig uspiselig ut :-o Håper dette blir orden på før din mor og hennes mann går bort..

• Liker 2
Skrevet

Herre min hatt... Hvaslags mennesker er dette egentlig?! De høres fullstendig uspiselig ut :-o Håper dette blir orden på før din mor og hennes mann går bort..

Skrevet

Sørg for å få alt nedskrevet (testamente) og ta vare på alle andre papir (uskiftet bo, særeie osv) og få det gjerne tinglyst før noen av dem dør. Familiefeider over arv er aldri noe positivt ved, det ødelegger bare.

Lykke til. Snakk gjerne med en advokat, det kan vere verdt de kronene :)

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...