Gå til innhold

Bare Minerals Bareskin Pure Brightening Serum Foundation - en skikkelig dårlig foundation?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ble ganske glad da jeg hørte at Bare Minerals kom med en flytende foundation, og har ønsket meg denne lenge. Så unnet jeg meg denne forrige uke, men jeg er så skuffa!

Jeg har veldig tørr og acne prone hud. Denne foundationen blir oljete og rar på, og jeg har fått så mange urenheter! Trodde BM var bra for acne prone hud? Og er det jeg som gjør noe galt ved påføring siden jeg ikke får et bra resultat?

Anonymous poster hash: 1d048...9df
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke bare deg. Huden min har blitt et mareritt etter at jeg begynte på akkurat den i fjor høst. Selve foundationen likte jeg veldig godt, både påføringen og looken var jeg fornøyd med, men etter å ha brukt den i noen uker så dukket opp stadig flere urenheter så jeg måtte bare slutte med den. Har i ettertid slitt med å bli kvitt urenhetene, samt å finne riktig sminke, er nå endelig ganske mye bedre igjen etter salver på resept fra legen.

Gjest crazycatlady
Skrevet

Jeg ble også glad da bare minerals kom med en flytende foundation, men har lest så mye dårlig om den, så kommer ikke til å teste. Huden min liker best mineralfoundation og jeg liker best flytende og en god flytende mineralfoundation er jo håpløst å finne. Syns det er så kjedelig å legge dette mineralpudderet selv om det egentlig ikke tar så mye lenger tid enn flytende.

Skrevet

Jeg elsker bareminerals, derfor ble jeg så skuffet over foundation. Jeg sliter med urenhud, så etter en liten stund så blir jeg skikkelig fet, det ser bare grisete ut rett og slett. Synd, for fargen er perfekt :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...