Gå til innhold

Lang tid uten tur

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det helt krise om hunden må vente med tur i 9 timer?

Jeg klarer bare ikke gå på tur og har fått beskjed om å holde meg i ro. Han har vært ute med mannen før jobb og fått vært litt i hagen og søkt litt. Er det veldig dumt om han må vente til mannen kommer?

Har så dårlig samvittighet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så lenge det skjer unntaksvis og så lenge han får gå ut og tisse, så går det helt fint. :)

• Liker 3
Skrevet (endret)
On 29.3.2015 at 7:13 PM, Tabris said:

.

Endret av Sylvari
Skrevet

Bra :) Er bare i dag.

Har utrolig dårlig samvittighet.

AnonymBruker
Skrevet

Er det helt krise om hunden må vente med tur i 9 timer?

Jeg klarer bare ikke gå på tur og har fått beskjed om å holde meg i ro. Han har vært ute med mannen før jobb og fått vært litt i hagen og søkt litt. Er det veldig dumt om han må vente til mannen kommer?

Har så dårlig samvittighet.

Hva med å trene på apport eller noe i hagen ?

Du kan sitte helt rolig, f.eks. i en stol, og kaste en tennisball som hunden kan hente tilbake til deg igjen.

Anonymous poster hash: 0c9a0...20c

AnonymBruker
Skrevet

Bra :) Er bare i dag.

Har utrolig dårlig samvittighet.

Dårlig samvittighet hjelper verken deg eller hunden, så prøv å legg hele den dårlige samvittigheten bort.

Anonymous poster hash: 19835...064

AnonymBruker
Skrevet

Hva med å trene på apport eller noe i hagen ?

Du kan sitte helt rolig, f.eks. i en stol, og kaste en tennisball som hunden kan hente tilbake til deg igjen.

Anonymous poster hash: 0c9a0...20c

Bytt gjerne tennisballen med en gummiball siden tennisballer lager stor slitasje på tennene og kan føre til tannskader...

Anonymous poster hash: 43413...7cd

Skrevet (endret)

Skulle jeg gjerne gjort, men han liker ikke å hente ball :P Han ser bare dumt på ballen :P Han har vært i hagen og trillet ball med godbiter, men det var ikke spennende så lenge. Vi har bare plast og tau til kasting :)

Skal prøve å legge bort den dårlige samvittigheten.

Endret av Askmeagain89
Skrevet (endret)

Ta en neve tørrfor eller hundegodis i småbiter og kast utover plenen, masse hodearbeid. 😉

Endret av Honnikorn
Skrevet

Ta en neve tørrfor eller hundegodis i småbiter og kast utover plenen, masse hodearbeid. 😉

Det skal vi gjøre :) Takk!

Skrevet

Vår hund er relativt ofte alene hjemme/uten tur i 8-9 timer, mens vi er på jobb (ikke hver dag). Går helt fint, det.

Skrevet

Vår hund er relativt ofte alene hjemme/uten tur i 8-9 timer, mens vi er på jobb (ikke hver dag). Går helt fint, det.

:) Ja, det gikk veldig fint den dagen, litt utålmodig ble han. Jeg antar at hvis det er vanlig for hunden å være hjemme alene så lenge går det helt fint :) Min er ikke vant til det fordi vi jobber som regel motsatt av hverandre så blir maks 2-3 timer alene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...