AnonymBruker Skrevet 29. mars 2015 #1 Skrevet 29. mars 2015 Litt sært spm, men jeg spør da jeg sliter med nupper etter barbering. Jeg barberer meg nedentil, har aldri prøvd å vokse meg nedentil da jeg har hørt at det er veldig vondt... Jeg pleier å såpe meg inn nedentil for å gjøre hårene mykere, men etter barbering får jeg stygge små røde nupper. Dette gjelder også under armene... Har tenkt litt på peeling, men er usikker på hvilke merker som går for å være gode. Hva gjør dere for å motvirke nupper? Barberer du eller bruker du voks? Dersom sistnevnte, hvilket merke føler du er best når det gjelder voks? Hilsen en som gjerne vil kunne føle seg vel i bikinitruse om sommeren, uten slike røde stygge nupper langs bikinilinjen...Anonymous poster hash: 59ae1...0eb
Djungelvrål Skrevet 29. mars 2015 #2 Skrevet 29. mars 2015 Bruk antibac etter barbering, da unngår du nupper i bikinilinjen.
Gjest O.G. Skrevet 29. mars 2015 #3 Skrevet 29. mars 2015 Aco har en krem du kan smøre på etter barbering.
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2015 #4 Skrevet 29. mars 2015 Bruk antibac etter barbering, da unngår du nupper i bikinilinjen. Men det sviiir jo sånn! Kan umulig være bra? :/ Anonymous poster hash: a2ff0...384
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2015 #5 Skrevet 29. mars 2015 Nupper får du fordi hårstrået blir kuttet like under huden, det vokserhud over hårstråene og hårstråene står og stanger for å komme igjennom huden. Det blir en irritasjon derav nupper. Særlig serdom du tar klær på som ligger og gnisser opp på nybarbert hud. Anonymous poster hash: 63299...bfd
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2015 #6 Skrevet 29. mars 2015 Nupper får du fordi hårstrået blir kuttet like under huden, det vokserhud over hårstråene og hårstråene står og stanger for å komme igjennom huden. Det blir en irritasjon derav nupper. Særlig serdom du tar klær på som ligger og gnisser opp på nybarbert hud. Anonymous poster hash: 63299...bfd Er det da gunstig med peeling etter barbering? Bruk antibac etter barbering, da unngår du nupper i bikinilinjen. bør dette påføres etter hver barbering? Anonymous poster hash: 59ae1...0eb
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2015 #7 Skrevet 29. mars 2015 Bruk bedre blader. Gillettes blader for menn er gjerne best. Og bytt de ofte. Blir dyrt, men er verdt det. Anonymous poster hash: 8ce74...ae3 1
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2015 #8 Skrevet 29. mars 2015 Bruk alltid nye(re) skarpe blader. Barber alltid MED hårene, aldri mot Bruk løse klær noen timer etterpå, ideelt om du gjør det rett før sengetid Bruk fuktighetskrem, eller andre kremer for underlivet etterpå Anonymous poster hash: 138f7...f08
Djungelvrål Skrevet 29. mars 2015 #9 Skrevet 29. mars 2015 Men det sviiir jo sånn! Kan umulig være bra? :/ Anonymous poster hash: a2ff0...384 Det svir ikke i det hele tatt.
Djungelvrål Skrevet 29. mars 2015 #10 Skrevet 29. mars 2015 bør dette påføres etter hver barbering?Anonymous poster hash: 59ae1...0eb Ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå