Gjest Pet Skrevet 19. august 2004 #1 Del Skrevet 19. august 2004 Må kjøpe ny støsuger nå, den gamle må jeg omtrent DYTTE støvet inn i. Har dere noen å anbefale? Vil ha regulerbar styke og den må suge godt, har katt fra Iran som røyter mye til tider! Helst ikke over 2000 kroner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 19. august 2004 #2 Del Skrevet 19. august 2004 jeg ville uten tvil lagt i litt til og lagt inn sentralstøvsuger. Da får du også med deg de små støvpartiklene som folk gjerne er/blir allergiske mot. Det går ofte kampanjer på slike. Ikke sikkert du trenger den største typen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pet Skrevet 19. august 2004 #3 Del Skrevet 19. august 2004 jeg ville uten tvil lagt i litt til og lagt inn sentralstøvsuger. Da får du også med deg de små støvpartiklene som folk gjerne er/blir allergiske mot. Det går ofte kampanjer på slike. Ikke sikkert du trenger den største typen! Det går nok ikke her i blokka. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå