^me^ Skrevet 19. august 2004 #1 Del Skrevet 19. august 2004 syns dere det er forskjell på oralsex på jente og gutt? at det feks. er eklere og gi jenta oralsex? noen jenter som liker og gi blowjob? noen gutter som liker og gi jenta oralsex? noen som foretrekker oralsex fremfor samleie? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nat26 Skrevet 19. august 2004 #2 Del Skrevet 19. august 2004 Jeg er jente og liker å gi det til sambo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kjellebassen Skrevet 19. august 2004 #3 Del Skrevet 19. august 2004 Jeg er mann og liker å gi det til sambo. (Liker selvfølgelig å få det også ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eir Skrevet 19. august 2004 #4 Del Skrevet 19. august 2004 Jeg er jente, og liker både å gi og få. Selvsagt forutsatt at alle involverte ikke er skitne eller lukter rart... Jeg hadde nok synes det ble stusselig med bare oralsex, men synes at det er ett fullgodt alternativ til samleie. Særlig akkurat nå, som vi bruker kondomer, da synes jeg ofte det er like greit med en 69 for å tilfredsstille hverandre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonym2 Skrevet 19. august 2004 #5 Del Skrevet 19. august 2004 Herlig! Synes vi begge to. Og mange variasjonsmuligheter egentlig. Lærer stadig noe nytt. Blow job er herlig, men vi liker begge å bruke tunge/lepper over det meste av kroppen. Vanvittig tennende av og til. Kjæresten min liker å sprute på meg etter at jeg har sugd ham, så slikker han noen ganger opp noe av det og gir meg det i munnen. Anbefales!! Nårsomhelst, hvorsomhelst.....mmmm....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^me^ Skrevet 19. august 2004 Forfatter #6 Del Skrevet 19. august 2004 glemte og si hva jeg mente :o jeg liker og både gi og få oralsex og synes at oralsex er en fin form for forspill... og et bra alternativ til å tillfredstille samboer når jeg har mensen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Viva~ Skrevet 19. august 2004 #7 Del Skrevet 19. august 2004 Elsker å gi, mer eller mindre uintressert i å få. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 20. august 2004 #8 Del Skrevet 20. august 2004 Gir og får, begge deler med hui og halloi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandman Skrevet 20. august 2004 #9 Del Skrevet 20. august 2004 Kjæresten min liker å sprute på meg etter at jeg har sugd ham, så slikker han noen ganger opp noe av det og gir meg det i munnen. Anbefales!! Er det lenge til lunsj? Fikk plutselig matlyst.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GG Skrevet 20. august 2004 #10 Del Skrevet 20. august 2004 Sandman, da. Jeg hadde ikke ventet en slik reaksjon fra deg. Bare fordi du blir kvalm av tanken på å få egen sperma i munnen, betyr ikke at aller føler det slik (OK, det var vel kanskje ikke det du mente heller). Du har kanskje heller aldri slikket en jente etter du har tømt deg inni henne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandman Skrevet 20. august 2004 #11 Del Skrevet 20. august 2004 Sandman, da. Jeg hadde ikke ventet en slik reaksjon fra deg. Bare fordi du blir kvalm av tanken på å få egen sperma i munnen, betyr ikke at aller føler det slik (OK, det var vel kanskje ikke det du mente heller). Du har kanskje heller aldri slikket en jente etter du har tømt deg inni henne? Jeg syns klin og griseri, er en del av sjarmen med sex ...men grensen går ved å ta min egen sæd i munnen. Basta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tormod Skrevet 20. august 2004 #12 Del Skrevet 20. august 2004 Jeg liker best å gi oralsex.. :-) Men sier sjeldent nei takk hvis min fru ha lyst til å gi meg det heller... -men siden hun vet at det er slik så er det ikke så ofte hun gjør det :-) For meg er det å gi og få orasex ett utmerket forspill, men som jeg har sagt tidliger her på siden så klarer jeg meg faktisk med BARE Å GI, syns at følelsen av å gi, og kjenne at partneren nyter det, og gjerne kommer èn gang eller 10 er bedre enn min egen orgasme. Så for meg kunne det altså vært nok.. -men hvem klarer å motstå to kåte øyne, og en stemme som ber "pent" om å få kjenne noe mer enn bare en tunge (og ett og annet leketøy..) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thyratron Skrevet 22. august 2004 #13 Del Skrevet 22. august 2004 Har ikke noe problem å gi oralsex til ei jente, forutsatt at det er rent og pent (liker ikke ost og hår i maten). Å få oralsex er greit nok, men ikke noe som setter himmel og jord i bevegelse - tror jeg kan ha vært litt uheldig med de som har forsøkt seg :-( - men hvem vet, kanskje jeg møter ei som virkelig kan sine saker og forandrer mening - I'll let you know Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 22. august 2004 #14 Del Skrevet 22. august 2004 Har ikke noe problem å gi oralsex til ei jente, forutsatt at det er rent og pent (liker ikke ost og hår i maten). Å få oralsex er greit nok, men ikke noe som setter himmel og jord i bevegelse - tror jeg kan ha vært litt uheldig med de som har forsøkt seg :-( - men hvem vet, kanskje jeg møter ei som virkelig kan sine saker og forandrer mening - I'll let you know Neste gang noen forsøker seg, kan du jo fortelle henne hva du liker? Det varierer nemlig fra mann til mann, og det er ikke alltid så lett å gjette for oss der nede. Noen liker tenner, mens andre svimer av ved tanken. Noen liker å få ballene slikket/tatt i munnen, mens andre får ståpels på ryggen. Noen vil ha deep troathing mens andre ikke bryr seg. Jeg har fått en mann til å komme bare ved å sutte på 'strengen' men hadde han ikke fortalt meg om det, ville jeg aldri kommet på det selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå